Zalando otwiera pierwszy Pop Up Store w Polsce

zalando pop-up store warszawa ecommerce

Sklep zostanie uruchomiony w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Będzie czynny tylko przez 5 dni, od 19 do 23 listopada.

Po Mediolanie, Berlinie, Amsterdamie czy Brukseli, przyszedł czas na Warszawę. Niemieckie Zalando, jeden z najbardziej znanych europejskich sklepów internetowych z obuwiem i odzieżą, na 5 dni otworzy w stolicy swój Pop Up Store. 19 listopada odbędzie się uroczyste otwarcie Zalando Pop Up Store dla mediów, natomiast od 20 do 23 listopada tymczasowy butik będzie dostępny dla klientów. W ofercie znajdzie się asortyment na zimę i Święta Bożego Narodzenia.

Nie tylko sprzedaż online

Internetowy sprzedawca, poza tymczasowymi butikami otwieranymi w różnych europejskich miastach, posiada także dwa sklepy stacjonarne. Zlokalizowane są w Berlinie i we Frankfurcie. Oba salony są ogólnodostępne, co oznacza, że nie trzeba się rejestrować aby dokonać w nich zakupów. Większy, frankfurcki sklep, ma powierzchnię 1 tys. mkw. W outletach Zalando sprzedawane są przecenione ubrania z poprzednich sezonów oraz produkty z niewielkimi wadami, zwrócone przez klientów internetowych w ramach reklamacji.

Lider polskiego internetu

Zalando, które w październiku 2014 zadebiutowało na giełdzie we Frankfurcie, jest najchętniej odwiedzanym e-sklepem odzieżowym przez polskich internatów. Jak wynika z badania firmy Gemius, sklep internetowy Zalando.pl odwiedza już co dziesiąty polski internauta powyżej 15 roku życia.

To, co wyróżnia Zalando na tle konkurencji i czyni go tak chętnie odwiedzanym przez konsumentów, jest jedyny w swoim rodzaju serwis: bezpłatne przesyłki i zwroty, bezpłatna infolinia i 100-dniowe prawo zwrotu wszystkich produktów. Każdy klient Zalando płaci tylko za artykuły, które ostatecznie sobie zostawi. Dzięki temu zakupy przez internet są wygodne i bezpieczne.

polska strona internetowa zalando

Zalando jest jednym z największych sklepów internetowych z obuwiem i modą w Europie. W portfolio sklepu internetowego znajduje się ponad 1500 marek, począwszy od tych popularnych, aż po kreacje światowych projektantów.

Firma powstała w Niemczech w 2008 roku. Stopniowo rozszerzała działalność na 14 europejskich rynków. Obecnie sprzedaje na terenie Niemiec, Austrii (od 2009 roku), Francji, Holandii (od 2010 roku), Wielkiej Brytanii, Włoch, Szwajcarii (od 2011 roku), a także w Hiszpanii, Polsce, Szwecji, Belgii, Danii, Finlandii i Norwegii (od 2012 roku).

Tekst ukazał się na Evigo.pl, portalu skierowanym do profesjonalistów branży e-commerce.

Reklama

Galeria Jurajska