BBHome: ekspansja w prestiżowych centrach handlowych

Salon Bed&Breakfast Home

Polska marka Bed&Breakfast Home (BBHome) oferująca meble oraz asortyment do wyposażenia wnętrz w październiku 2014 roku otworzyła kolejny salon sprzedaży. Nowy sklep znajduje się w warszawskim centrum handlowym Dom Mody Klif.

Nowo otwarty salon ma 165 mkw. powierzchni i jest czwartą lokalizacją sieci BBHome w Polsce. Pozostałe sklepy znajdują się w Galerii Mokotów, w CH Klif w Gdyni oraz przy ulicy Burakowksiej w Warszawie. W planach spółki są kolejne otwarcia w dużych miastach w Polsce.

– Dla naszych salonów poszukujemy lokalizacji w prestiżowych centrach handlowych w sąsiedztwie marek luksusowych. Sieć BBHome będzie rozwijana w dużych miastach. W planach mamy ekspansję w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Średnia powierzchnia handlowa salonów BBHome to 100 mkw. – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Paweł Puszczyński, manager sieci BBHome.

Poza meblami i asortymentem do wyposażania wnętrz (dekoracje, tapety, tkaniny), BBHome przygotowuje także projekty wnętrz na zamówienie oraz wykonuje meble według powierzonych projektów. Oferta Bed&Breakfast Home obejmuje ponad tysiąc różnych przedmiotów podzielonych na sześć linii: Meble, Oświetlenie, Łazienka, Dodatki i Akcesoria, Tkaniny i Tapety, Muzyka i Książki. Oferta marki od lutego 2014 roku jest także dostępna w sklepie internetowym www.bbhomeonline.pl

BBHome to polska marka, która istnieje na rynku od 2001 roku. Założycielką sieci jest Agnieszka Pudlik.

Salon Bed&Breakfast Home

Salon Bed&Breakfast Home

Salon Bed&Breakfast Home

Salon Bed&Breakfast Home

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016