Marcin Żakowski, Media Expert: stale poszukujemy potencjalnych lokalizacji

Sklep Media Expert

Sklep Media Expert

Jury konkursu Retalers’ Awards 2015 doceniło dynamiczną ekspansję sieci Media Expert i nominowało Marcina Żakowskiego, dyrektora Działu Nieruchomości sieci do nagrody The Best Manager of the Year.

Marcin Żakowski z siecią Media Expert i firmą Terg jest związany od ponad dziesięciu lat. Przez pierwsze dwa lata realizował działania marketingowe. Szybko jednak otrzymał szansę stworzenia nowego zespołu, który docelowo miał zająć się rozwojem sieci i otwieraniem nowych elektromarketów.

– Na co dzień zajmujemy się realizacją strategii ekspansji, zarządzaniem nieruchomościami własnymi i komercjalizacją. Dział Nieruchomości odpowiada również za kwestie związane z zakupem nieruchomości i wsparciem dla procesów inwestycyjnych prowadzonych przez sieć Media Expert. Najważniejszym jednak wyzwaniem dla mnie i mojego zespołu jest rozwój sieci. Stale poszukujemy potencjalnych lokalizacji zarówno w centrach handlowych, parkach handlowych czy lokalizacjach wolnostojących. W drodze selekcji wybieramy lokalizacje łatwo dostępne z punktu widzenia komunikacji i charakterystycznie, ciekawie usytuowane. W kontekście projektów komercyjnych, istotny jest dla nas atrakcyjny z punktu widzenia klienta mix najemców – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Marcin Żakowski.

– Poszukując lokalizacji prowadzimy oczywiście rozpoznanie bezpośrednio w terenie, ale niewątpliwie istotna jest ścisła współpraca z deweloperami i agentami komercjalizującymi. Z mojego punktu widzenia nieodzowne jest także uczestnictwo w targach, w tym i Shopping Center Forum, które stały się wiodącymi w branży. Wymieniamy się również doświadczeniami z przedstawicielami najemców branż pokrewnych, które to w projektach komercyjnych sąsiadują z marką Media Expert tworząc silny mix najemców i budując wartość projektów komercyjnych. Ponadto, doskonałym źródłem informacji w mojej codziennej pracy jest prasa branżowa – czujnie monitorujemy to, o czym również i Państwo piszecie – podkreśla Marcin Żakowski.

– Zorganizowanie, konsekwencja i upór w działaniu – to nasza dewiza. Przypomnę – sieć Media Expert rocznie otwiera ok. 70 nowych elektromarketów, co jest ogromnym wyzwaniem nie tylko dla mojego zespołu, ale i wszystkich koleżanek i kolegów z innych działów. Ostatni rok – trudny dla całej branży, ze spektakularnymi upadkami konkurencyjnych marek w tle, dla nas jednak jest bardzo udany. Konsekwentnie realizowaliśmy naszą strategię i zwiększyliśmy udział w rynku. W najbliższych miesiącach nie przestaniemy zaskakiwać zarówno klientów, jak i całego otocznia biznesowego – podsumowuje dyrektor Działu Nieruchomości Media Expert.

Zwycięzcę konkursu Retalers’ Awards 2015 poznamy 3 marca 2015 podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016