Wólczanka z kolejnymi salonami jeszcze w tym roku

Wólczanka

W Centrum Handlowym Renoma otwarto najnowszy sklep marki Wólczanka. Butik sieci o powierzchni prawie 25,5 mkw. mieści się na pierwszym piętrze galerii. Jest to już 82. punkt sprzedaży sieci w naszym kraju.

W ostatnim czasie firma Vistula Group SA otworzyła kilka salonów sieci Wólczanka. – Otworzyliśmy między innymi punkt sprzedaży w formie wyspy w CH Brama Pomorza w Chojnicach, w CH Sarni Stok w Bielsko-Białej oraz butiki w Galerii Warmińskiej w Olsztynie oraz w stolicy w CH Warszawa Wileńska. W nowej lokalizacji został też otwarty sklep marki w CH Galaxy w Szczecinie – mówi w rozmowie z Retailnet Justyna Kościuk z firmy Vistula Group.

Jak ustaliła redakcja Retailnet firma planuje także kilka kolejnych otwarć Wólczanki do końca 2014 roku.

– Do końca bieżącego roku planujemy otworzyć około 6 nowych lokalizacji Wólczanki. Znajdą się one w centrach handlowych w różnych częściach kraju. Będą to głównie lokalizacje otwarte przy współpracy z franczyzobiorcami – dodaje Justyna Kościuk.

Wólczanka znana jest na rynku głównie z produkcji koszul. W kolekcji Wólczanki znajdują się propozycje zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Dla bardziej wymagających klientów – Wólczanka stworzyła linię Lambert. Lambert to koszule uszyte z tkanin bawełnianych najwyższej jakości.

Grupa Vistula Group specjalizuje się w projektowaniu oraz sprzedaży detalicznej markowej odzieży męskiej i damskiej pozycjonowanej w średnim i wyższym segmencie rynku oraz luksusowej biżuterii i zegarków. Obecnie buduje sprzedaż w oparciu o marki Vistula, Lantier, Vistula Red, Vesari, Wólczanka, Lambert, W.Kruk, Kruk Fashion oraz Deni Cler (za pośrednictwem spółki zależnej). Grupa jest w posiadaniu tych marek od początku ich istnienia (za wyjątkiem marki Deni Cler).

Większość z lokali marek należących do Vistula Group znajduje się w wielkopowierzchniowych centrach handlowych. Vistula Group SA dynamicznie rozwija własną sieć sprzedaży detalicznej. Aktualnie liczy ona ponad 270 sklepów o łącznej powierzchni sprzedażowej liczącej ponad 25 tys. mkw.

Reklama

Galeria Jurajska