Firma Yes Biżuteria sp. z o.o., do której należy sieć salonów oferująca biżuterię planuje wciąż rozwijać się na terenie naszego kraju. Obecnie firma planuje otwarcia głównie w nowo powstających centrach handlowych. O planach rozwoju rozmawiamy z Pawłem Korobaczem, dyrektorem ds. Ekspansji i Organizacji Sieci Detalicznej Yes.

– Do końca 2014 roku planujemy otwarcie jeszcze 2, a być może 3 sklepów. Pierwotnie nasze założenia na koniec roku przewidywały otwarcia jeszcze większej liczby sklepów, ale w związku z opóźnieniami w realizacji nowych obiektów handlowych, dwa planowane dodatkowo salony będą mogły zostać otwarte w pierwszym kwartale 2015 roku – mówi w rozmowie z Retailnet Paweł Korobacz.

Jak ustaliła redakcja Retailnet, firma otworzy nowe salony w swoim flagowym, regularnym koncepcie Yes.

– W grupie nowych otwarć nie będzie żadnego salonu w ekskluzywnym formacie Yes Prestige, aczkolwiek wszystkie aktualnie realizowane aranżacje projektów Yes zawierają elementy konceptu Prestige – dodaje. – Najbliższe otwarcia planujemy w Warszawie i Częstochowie, trzeciej lokalizacji nie możemy jeszcze ujawnić. Mogę tylko zdradzić, że sklep ten zostanie zlokalizowany na Mazowszu.

– Nasza sieć rozwija się dynamicznie. Aktualnie na sieć Yes składa się 111 salonów – w tym 107 „tradycyjnych”, 3 pod logo Yes Prestige oraz Galeria Yes w Poznaniu, przy ul.Paderewkiego 7. Uzupełnieniem sieci jest dynamicznie rozwijający się sklep internertowy marki Yes – twierdzi Paweł Korobacz, dyrektor ds. Ekspansji i Organizacji Sieci Detalicznej Yes.

Firma działa na polskim rynku od 1981 roku. W ofercie marki można znaleźć biżuterię i zegarki. Salony brandu znajdują się w centrach handlowych zarówno dużych, jak i średnich miast. Od 2003 roku oferta produktowa sieci dostępna jest także poza salonami stacjonarnymi – w e-sklepie.