Galeria Słoneczna podsumowuje trzy kwartały 2014

Galeria Słoneczna

Galeria Słoneczna

18 nowych umów najmu, rozbudowa już istniejących salonów, wzrost obrotów o 10 proc. w porównaniu do roku 2013 oraz średniego koszyka o 14 proc. charakteryzuje trzy pierwsze kwartały 2014 r. działalności Galerii Słonecznej w Radomiu.

Stopień komercjalizacji Galerii Słonecznej po trzecim kwartale 2014 roku utrzymuje się na wysokim, ponad 96 proc., poziomie wynajmu powierzchni handlowej. Do grona nowych najemców dołączyły znane zagraniczne i polskie marki m.in. Molton, Venezia, Tous, Carry, Pretty Girl, Rossmann, Ziaja czy Badura. Powierzchnię swoich sklepów powiększyły marki 4F, Ryłko oraz Big Star. Lokalizacja Galerii Słonecznej w ścisłym centrum miasta oraz brak podobnego obiektu handlowego w promieniu 100 km sprawia, że Słoneczna ugruntowała swoją pozycję, jako regionalne centrum handlowo-usługowe z dodatkową strefą rozrywki i rekreacji w postaci sąsiadującego Aquaparku z klubem fitness oraz kompleksem basenów i saun.

Galerię Słoneczną średnio odwiedza ok. 615 tys. klientów miesięcznie z Radomia i okolic, a od początku roku odwiedziło ponad 5,5 miliona osób. Zmotoryzowani klienci mają zapewnione 1,2 tys. miejsc parkingowych. Odpowiednio dobrani najemcy sprawiają, że Słoneczna posiada uniwersalną ofertę sklepów. Obok znanych międzynarodowych marek modowych, których dotychczas nie było na rynku radomskim, takich jak H&M, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Tk Maxx, C&A, Reserved, New Yorker czy KappAhl znajdują się salony marek typu high-end – Molton, Caterina, Massimo Dutti, Pandora i Tous oraz sklepy sportowe – Intersport, 4F, Nike, Adidas, Puma i Reebok. Słoneczna posiada także szeroką ofertę modową dla mężczyzn oraz dzieci. Atrakcyjny tenant-mix, skuteczne działania marketingowe i pro-sprzedażowe wpływają na stały wzrost obrotów oraz średniego koszyka. Porównując okresy styczeń-sierpień 2014 do styczeń-sierpień 2013 obroty najemców wzrosły o średnio 10 proc., a średni koszyk o 14 proc.

– Zaryzykuję stwierdzenie, że Galeria Słoneczna jest unikatowym na skalę Polski projektem – brak tego rodzaju centrum handlowo-rozrywkowego w promieniu 100 km, atrakcyjny tenant-mix wprowadzający na rynek radomski nowe marki, wielofunkcyjność Centrum Słonecznego, w skład którego wchodzi Galeria Słoneczna, Aquapark, Osiedle Słoneczne i Radom Office Park oraz przede wszystkim budowanie długoterminowych relacji z najemcami to wszystko razem sprawiło, że projekt wyraźnie umocnił swą pozycję na mapie handlowej Polski w przeciągu ostatnich trzech lat. Systematycznie analizujemy poszczególne sektory, by odpowiednio wzbogacić już istniejącą ofertę naszego centrum. Jeszcze w tym roku planujemy wprowadzenie nowych marek do Galerii Słonecznej – mówi Tomasz Michalczyk, Leasing Manager w AIG/Lincoln Polska

– W Galerii Słonecznej jesteśmy od września ubiegłego roku. Mając świadomość, że nasz produkt plasuje się na wyższym poziomie cenowym, byliśmy ciekawi jak nasza marka zostanie przyjęta na rynku radomskim. Wyniki finansowe salonu w Galerii Słonecznej znacznie przekroczyły nasze oczekiwania i udowodniły, że w regionie radomskim jest miejsce na takie marki jak Lancerto oferujące modną odzież męską powyżej średniej półki cenowej – mówi Tomasz Ciąpała, członek zarządu Lancerto SA.

Galeria Słoneczna jest zlokalizowana w centrum Radomia i jest częścią 10-hektarowego kompleksu rozrywkowo-mieszkalno-handlowego, w skład którego wchodzi Radom Office Park, Aquapark (klub fitness Life, SaunaKlub), osiedle mieszkaniowe, sezonowe lodowisko oraz park z placami zabaw dla dzieci, amfiteatrem mieszczącym 400 widzów i licznymi ścieżkami rowerowymi. Obiekt ma 42 tys. mkw. powierzchni najmu. Komercjalizację Galerii Słonecznej wspierają Colliers oraz CBRE. Deweloperem obiektu jest AIG/Lincoln Polska.

Reklama

Galeria Jurajska