KappAhl testuje sklep w nowym koncepcie

Sklep KappAhl

30 października sieć KappAhl otworzyła sklep w nowym koncepcie o powierzchni około 750 mkw., na warszawskim Ursynowie.

Nowy sklep KappAhl jest jednym z pierwszych na świecie i pierwszy w Polsce, przygotowany według najnowszego konceptu, gdzie doświadczenie zakupowe, moda, inspiracja i łatwe zakupy stoją na pierwszym miejscu. Nowy koncept zaprasza klientów do sklepu, gdzie przyjazne środowisku wyposażenie, uzupełnione światłem i ciepłymi barwami, daje poczucie przestrzeni. Ciepły i przyjazny styl charakteryzuje wszystko wokół, począwszy od grafiki, aż po przewodniki i wskazówki zakupowe.

W nowym salonie KappAhl będzie mógł zaoferować swoim klientom jeszcze więcej. Panie, panowie oraz dzieci znajdą tu odzież odzwierciedlającą bieżące trendy mody światowej, z uwzględnieniem linii ekologicznych i przyjaznych środowisku. Wszystkie ubrania są zaprojektowane przez własny wewnętrzny zespół projektantów KappAhl.

Nowy koncept został zaprojektowany tak, aby ułatwić robienie zakupów. Jak dotąd jest to jedna z największych inwestycji KappAhl, która powstała przy współpracy własnego teamu projektowego z londyńskim biurem projektowym Dalziel and Pow.

Założona w 1953 roku firma KappAhl jest jedną z wiodących sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 400 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce, a także sklep internetowy. KappAhl oferuje odzież własnych projektów w przystępnych cenach, dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Główną grupę odbiorców stanowią kobiety w średnim wieku.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016