Mango wejdzie do Serenady z obszerniejszym salonem

Serenada3

Mango powiększy swój salon odzieżowy w krakowskim centrum handlowym Serenada do ponad 1 tys. mkw.

Mango był jednym z pierwszych sklepów odzieżowych, który podpisał umowę na wynajem powierzchni w centrum Serenada. Operator sieci postanowił powiększyć pierwotnie zapowiadaną powierzchnię sklepu.

Komercjalizacja projektu wynosi ponad 50 proc., a wśród najemców znajdują się marki z Grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Zara Home), Grupy LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp, Sinsay, Home & You), CCC, drogeria Rossmann. Ostatnio podpisana została umowa najmu z H&M. Operatorem spożywczym Serenady będą delikatesy Piotr i Paweł.

Obecnie prowadzone są prace przygotowawcze na placu budowy.

Serenada powstanie w rejonie największej krakowskiej strefy handlu i rozrywki, w północnej części aglomeracji, gdzie funkcjonuje już hipermarket o pow. 20 tys. mkw. z galerią handlową o pow. 8 tys. mkw., OBI, Toys’R’Us, restauracja drive thru McDonald’s, Norauto, Multikino z 12 ekranami i największy park wodny w Polsce. Centrum uzupełni tę ofertę o 43 tys. mkw. GLA, koncentrując się przede wszystkim na brakujących tam operatorach z branży mody (80 proc. powierzchni) i powierzchni gastronomicznej (10 proc.).

Dzięki lokalizacji przy głównej osi komunikacyjnej miasta, Serenada będzie łatwo dostępna dla przyszłych klientów. W zasięgu 15 minut jazdy samochodem mieszka prawie pół miliona ludzi, czyli praktycznie cała lewobrzeżna część Krakowa. Strefa oddziaływania Centrum obejmuje milion mieszkańców. Aglomeracja Krakowa posiada najniższy współczynnik powierzchni handlowej w przeliczeniu na mieszkańca w Polsce, tj. 260 mkw. na 1000 mieszkańców (420 mkw. w Warszawie i Wrocławiu, 520 mkw. w Trójmieście, 580 mkw. w Poznaniu wg raportu CBRE z 2014 r.), a Centrum będzie zlokalizowane w północnej części, która sama jest jeszcze mniej wyposażona w centra handlowe (mieszka tu 58 proc. populacji, ale znajduje się tylko 35 proc. oferty handlowej).

Mayland Real Estate sp. z o.o. jest deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. W ciągu ostatnich pięciu lat Mayland oddał do użytku cztery duże nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni. Spółka realizuje nowe projekty na terenie całej Polski.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016