foodpanda McDonald's nocne dostawy

Dzięki serwisowi foodpanda.pl produkty z oferty McDonald’s są dostarczane wprost pod drzwi klienta. Teraz, na terenie Warszawy, z usługi będzie można skorzystać także  godzinach nocnych.

Warszawa ma najszerszą ofertę gastronomiczną w Polsce. W stolicy działa ponad tysiąc restauracji oferujących dania kuchni z całego świata. Warto jednak dodać: w ciągu dnia.

Aplikacja mobilna footpanda

„Zauważyliśmy, że oferta gastronomiczna Warszawy jest bardzo bogata za dnia. W nocy jest zupełnie inaczej” – mówi Michał Rokosz, dyrektor zarządzający foodpanda na rynkach CEE. „Dlatego we współpracy z siecią McDonald’s uruchomiliśmy nową usługę: McDonald’s nocą. Dzięki temu mieszkańcy Warszawy będą mogli zamówić jedzenie z bogatej oferty światowego lidera restauracji szybkiej obsługi nie tylko wciągu dnia, ale także w nocy – dodaje Rokosz.

W każdy weekend mieszkańcy Warszawy mogą zamówić dowolne produkty z bogatego menu także po 21.00. Zamówienie jest bardzo proste. Na stronie foodpanda.pl i w aplikacji mobilnej użytkownicy mogą wybrać dowolne produkty oferowane przez McDonald’s. Zlecenie trafi do restauracji zlokalizowanej na Dworcu Centralnym i tam zostanie ono przygotowane. W ciągu 30 minut kurier dostarczy ciepłe produkty w specjalnym termicznym opakowaniu do klienta. W pierwszej fazie z usługi McDonald’s nocą będą mogli skorzystać mieszkańcy kilku warszawskich dzielnic – Śródmieścia, Saskiej Kępy, Mokotowa i Starej Ochoty.

Portal do zamawiania posiłków

Jest to zupełnie nowa usługa na polskim rynku, która upodabnia Warszawę do największych światowych metropolii. A dzięki aplikacji zamawianie jedzenia jest prostsze i dużo wygodniejsze niż zamówienie telefoniczne.

Foodpanda to aplikacja mobilna i portal internetowy umożliwiający zamawianie posiłków z ponad 1,5 tys. restauracji w Polsce, w tym m.in. z McDonald’s, Subway, Salad Story, Da Grasso czy Noodle w pudle. Foodpanda jest obecna w 40 krajach, na 5 kontynentach. W Polsce serwis został uruchomiony w lutym 2013 roku.

W sierpniu 2014 firma foodpanda otrzymała dofinansowanie w wysokości 60 mln dolarów. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na wzmocnienie pozycji w krajach, w których dostępna jest usługa. Pieniądze pochodzą od grupy inwestorów, w tym od Falcon Edge Capital oraz właściciela serwisu, firmy Rocket Internet. Łącznie, od początku istnienia, foodpanda pozyskała już ponad 100 mln dolarów na rozwój.