Nominowani w kategorii SCF Leisure&Fitness Retailer of the Year 2015

Retailer's Awards

Jury Retailers’ Awards 2015 nominowało do nagrody w kategorii Leisure&Fitness trzy brandy – dwie sieci reprezentujące fitness kluby oraz firmę oferującą place zabaw dla dzieci w centrach handlowych.

Fabryka Formy, sieć City Fit i Kinderplaneta to tegoroczni nominowani. W opinii ekspertów te właśnie sieci wyróżniały się dynamiczną ekspansją i ciekawym konceptem dedykowanym centrom handlowym.

– Fitness Cluby to w tym roku sektor rozwijający się bardzo dynamicznie. Możemy zaobserwować duże zainteresowanie ekspansją operatorów fitness. Ta branża jest dobrze postrzegana jako uzupełnienie oferty centrum handlowego lub centrów biurowych. Widzimy dużą konkurencję w tym sektorze, ale wymagania ze strony operatorów fitness są także spore – przede wszystkim wysokie koszty wykończenia lokalu i niskie koszty najmu. Kluby konkurują między sobą niskim cenami dla klientów. Klub fitness rozwijają się w największych polskich miastach, zarówno w centrach handlowych jak i w lokalizacjach osiedlowych lub biurowych. Rozwijają się zarówno firmy już działające na polskim rynku jak i nowe marki np. Fintess24Seven, Gravitan, McFit, Fabryka Formy, Zdrofit – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Klaudia Woźniak, Associate Director, Retail Division, Pro Value sp. z o.o.

Fabryka Formy aktualnie posiada sieć 9 klubów fitness w: Cinema City Kinepolis (Poznań), Galeria Green Point (Poznań), Galeria Sucholeska Suchy Las, Galeria Mallwowa (Poznań), CH Panorama (Gorzów Wlkp.), Atrium Felicity w Lublinie Atrium Copernicus w Toruniu oraz w Galeria Amber (Kalisz). Pierwszy klub Fabryki Formy, który powstał w 2009 roku, ma ponad 3 tys. mkw., kolejne – około 1,5 tys.–1,7 tys. mkw.

Sieć klubów fitness CityFit na polskim rynku zadebiutowała w lipcu tego roku otwierając pierwszą placówkę w centrum handlowym Plaza Rzeszów. W planach spółki jest oddanie do użytku w najbliższym czasie kilku nowych punktów. Jeszcze w tym roku ruszą nowe placówki w Wałbrzychu, a pod koniec tego roku w Warszawie. Celem spółki jest uruchomienie w ciągu 3 lat ok. 50 obiektów w całym kraju. Właścicielem sieci jest brytyjski fundusz, który zamierza na inwestycje w Polsce przeznaczyć 100 mln zł.

Właścicielem sieci placów zabaw Kinderplaneta jest spółka Kindermagnet Polska sp. z o.o. Firma zamierza rozwijać sieć swoich lokali w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju. Obecnie w ramach sieci Kinderplaneta funkcjonuje blisko 40 placówek. Place zabaw Kinderplaneta mają wielkość od 120 do 1, 2 tys. mkw. -Największy pod względem powierzchni najmu jest lokal w łódzkiej Manufakturze z blisko tysiącem mkw. powierzchni.

Ogłoszenie wyników konkursu będzie kulminacyjnym momentem Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, które odbędzie się 3 marca 2015 w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska