W Warszawie ruszył pierwszy europejski concept store Calvin Klein Watches & Jewelry

Concept store Calvin Klein Watches & Jewelry

Concept store Calvin Klein Watches & Jewelry

Pod koniec października otwarto pierwszy w Polsce i jedyny w Europie concept store Calvin Klein, oferujący tylko zegarki i biżuterię. Butik o powierzchni 14 metrów kwadratowych znajduje się w warszawskim domu handlowym Mysia 3, na II piętrze. – W ofercie butiku znajduje się aktualna oferta zegarków i biżuterii Calvin Klein dla kobiet i mężczyzn – powiedziała Sylwia Górecka, brand manger Calvin Klein Watches & Jewelry.

W 1997 roku, amerykański projektant Calvin Klein i Swatch Group postanowili połączyć swoje siły. Tak powstała cK watch, marka zegarmistrzowska. Narodził się nowy typ zegarka – zegarek służący jako modowe akcesorium, zegarek segmentu fashion. Obecnie w ofercie marki jest ponad 200 produkowanych w Szwajcarii modeli dla mężczyzn i kobiet, dostępnych w ponad 60 krajach świata. W 2004 roku, narodziła się marka ck jewelry, w której ofercie znajdują się biżuteria, której znakiem rozpoznawczym są opływowe i lśniące metalowe powierzchnie. ck Calvin Klein Watch & Jewelry Co. Ltd jest jednym z niewielu przedstawicieli szwajcarskiego przemysłu zegarmistrzowskiego w segmencie modowym.

Calvin Klein, Inc. to jedna z największych firm modowych i marketingowych na świecie. Calvin Klein, Inc. samodzielnie projektuje i produkuje kolekcje ubrań dla kobiet i mężczyzn. Firma posiada także globalną sieć dostawców innych produktów działających na podstawie licencji lub innych umów. Grupa powiązanych marek obejmuje między innymi: Calvin Klein Collection, ck Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans oraz Calvin Klein Underwear.

Za otwarcia butiku Calvin Klein Watches & Jewelry odpowiedzialna jest firma Swatch Group, która posiada również sieć salonów Hour Passion.

Hour Passion to sieć sprzedaży bezpośredniej Swatch Group, producenta i dystrybutora zegarków na świecie. Zainicjowana w 2004 roku koncepcja Hour Passion zakłada tworzenie własnych, wyspecjalizowanych butików z zegarkami i biżuterią różnych marek Swatch Group z segmentów mid i high w centrach miast oraz butików na lotniskach oferujących jeszcze bogatsze portfolio marek. W 2014 roku, sieć tworzy ponad 56 butików w Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Rosji, Polsce, Stanach Zjednoczonych, Malezji i Chinach. W Polsce działają trzy salony: przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie, w Poznań City Center o powierzchni 88 mkw. i w łódzkiej Manufakturze o powierzchni 183 mkw. Salony Hour Passion oferują produkty marek należących do Swatch Group: Longines, Rado, Tissot, Certina, Calvin Klein Watch and Jewelry, Swatch oraz Flik-Flak.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016