Rekomercjalizacja Wzorcowni Włocławek

Centrum handlowe Wzorcownia Włocławek

Centrum handlowe Wzorcownia Włocławek

Centrum handlowe Wzorcownia Włocławek przechodzi proces rekomercjalizacji. Obecnie w galerii przygotowywane są lokale dla nowych marek – drogerii Super-Pharm, 4F, City Sport i Textil Market. Ponadto w ostatnim czasie umowy z centrum handlowym przedłużyło ponad 20 najemców.

– Zmiany, które obecnie zachodzą we Wzorcowni, to część procesu rekomercjalizacji, poprzez który chcemy zapewnić naszym klientom jeszcze bardziej atrakcyjną i zróżnicowaną ofertę, idealnie dopasowaną do potrzeb lokalnego rynku. Na początku roku zmienił się operator siłowni – obecnie jest nim doskonale znany mieszkańcom regionu Fit Expert Gym. W sierpniu dołączył do nas Sinsay, niebawem otworzymy kręgielnię Lucky Star Bowling, a do końca roku pojawią się jeszcze cztery nowe marki. Część sklepów przejdzie też modernizację – powiedziała Marta Politowska, dyrektor centrum handlowego Wzorcownia Włocławek.

Sklepy 4F i City Sport będą idealnym uzupełnieniem oferty sportowo-rekreacyjnej Wzorcowni. Klienci znajdą w nich modną odzież i akcesoria do uprawiania różnych sportów. Lokale o powierzchni odpowiednio 111 mkw. i 174 mkw. zostaną otwarte w budynku głównym. Umowę na wynajem powierzchni w tym budynku podpisał też Textil Market, oferujący odzież i akcesoria dla całej rodziny oraz tekstylia domowe. Sklep zajmie 173 mkw. Natomiast drogeria Super-Pharm otworzy się w budynku C, w lokalu o powierzchni 472 mkw. Ponadto do końca roku lokalizację w centrum handlowym zmieni sklep marki Diverse – zostanie przeniesiony z poziomu +2 na parter w budynku głównym.

Wzorcownia Włocławek jest centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym, które powstało w wyniku udanej rewitalizacji XIX-wiecznej fabryki fajansu. Położona w samym centrum miasta Wzorcownia oferuje 25,5 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajdują się sklepy wielu znanych i cenionych polskich oraz międzynarodowych marek, w tym: Apart, CCC, Cropp, H&M, House, Mohito, New Yorker, Reserved, Rossmann, Sephora, Smyk, Wittchen i wiele innych. Galeria oferuje również szeroki wybór restauracji i kawiarni, w tym międzynarodowych sieci, takich jak Pizza Hut czy KFC. Wzorcownia we Włocławku to także miejsce spotkań, rekreacji i rozrywki. W galerii mieści się 6-cio salowe Multikino na ponad 1,2 tys. miejsc oraz klub fitness Fit Expert Gym.

King’s Street Retail to platforma grupująca polskie centra handlowe. Właścicielem King’s Street Retail jest Blackstone. Do portfela King’s Street Retail należą obecnie: Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Pestka w Poznaniu, Wzorcownia Włocławek, Galeria Tęcza w Kaliszu oraz Galeria Leszno.

Reklama

Galeria Jurajska