Sklep Badura w Galerii Rzeszów

Badura SA, polski producent obuwia i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn, planuje otwarcia nowych salonów własnych. Sieć będzie rozwijana tylko w centrach i galeriach handlowych.

– W tym roku planujemy jeszcze otwarcie nowego sklepu w centrum handlowym Plaza Lublin. Otwarcie nastąpi w grudniu 2014 roku. Z kolei wiosną w przyszłym roku zamierzamy otworzyć sklep w centrum handlowym Copernicus w Toruniu. Rok 2014 był na dobrym poziomie. Zamknęliśmy jeden salon w centrum wyprzedażowym Fashion House w Piasecznie i aktualnie prowadzimy sieć 44 salonów Badura – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Rafał Nowak, dyrektor handlowy ds. rozwoju, Badura SA.

Sklepy marki zlokalizowane są w centrach handlowych oraz w centrach outletowych na terenie całego kraju.

– Sieć sklepów Badura będzie rozwijana w miastach liczących ponad 200 tys. mieszkańców. Poszukujemy atrakcyjnych lokali tylko w centrach i galeriach handlowych. Średnia powierzchnia handlowa naszych salonów to 80 mkw. – dodaje Rafał Nowak.

Spółka Badura SA powstała w 1982 roku. Zajmuje się produkcją i sprzedażą obuwia dla kobiet i mężczyzn. Ponadto w ofercie sklepów znajdują się różnego rodzaju akcesoria jak kosmetyki do pielęgnacji obuwia, wkładki, paski, sznurówki, skarpetki. Wyroby spółki są sprzedawane zarówno w kraju jak i za granicą. Obecnie w ramach sieci funkcjonują 44 salony własne. Produkty marki Badura można także kupić za pośrednictwem firmowego sklepu internetowego badura.pl, który funkcjonuje od 2011 roku.