Sephora Polska: 92 perfumerie w 15 lat

Salon Sephora, fot. Retailnet

W tym roku perfumerie Sephora, będące częścią globalnego koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), obchodzą w Polsce swoje 15-lecie.

Pierwszą perfumerię Sephora w Polsce otwarto w 1999 roku w Bydgoszczy.

– Wiedzieliśmy, że jeśli nasza perfumeria odniesie sukces w średniej wielkości na tle innych miast Bydgoszczy, odniesie go również w każdym dużym mieście powyżej 100 tys. mieszkańców. Nie myliliśmy się. Dziś Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych oraz najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce – mówi Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska.

Obecnie Sephora posiada w Polsce 92 perfumerie. Najświeższa z nich otwarta została we wrześniu w Olsztynie. W tym roku zaprezentowano również klientom powiększoną, flagową perfumerię Sephora w Polsce w warszawskiej Arkadii. Sephora wdraża kolejne rozwiązania, które ułatwiają dostęp do kosmetyków i usług – na początku 2014 roku uruchomiła swój polski sklep on-line. Sklep online Sephora został uznany za najpopularniejszą e-perfumerię w Polsce wg badania Gemius.

Sephora od 15 lat konsekwentnie rozwija swoją sieć stawiając na jakość i rentowność konceptu. W latach 2012-2014 firma otworzyła dziesięć nowych perfumerii w Polsce. W ciągu najbliższych trzech lat planowane są 3 otwarcia rocznie. Będzie to kontynuacja strategii rozwoju polegającej na wybieraniu tylko najbardziej prestiżowych lokalizacji w najlepszych centrach handlowych największych polskich miast oraz przy głównych ulicach tych miast. Równolegle, od kilku lat Sephora prowadzi modernizację swoich najlepszych punktów sprzedaży. W sierpniu otworzyła w nowej odsłonie perfumerię Sephora w warszawskich Złotych Tarasach, a wraz z początkiem września – w C.H. Klif. Dzięki takiej strategii perfumerie Sephora w rankingach centrów handlowych Sephora znajduje się w grupie najemców o największych obrotach.

Sephora obecnie może pochwalić się blisko 1,9 tys. punktami sprzedaży w ponad 30 krajach. Firma powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 92 perfumerie w największych miastach.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska