Salon Reserved w CH Palais Vest w Recklinghausen

Zarząd spółki LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2014 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 463 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2013 roku o około 20 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 62 proc. i była na poziomie zbliżonym do marży zrealizowanej w październiku roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – październik 2014 roku wyniosła ok. 3 823 mln zł. Przychody te były wyższe o 18 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przypomnijmy, skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2014 roku przez Grupę Kapitałową LPP SA wyniosły ok. 394 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2013 roku o około 3 proc. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła wówczas 63 proc. i była o ok. 1 p.p. niższa od marży zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2014 roku wyniosła ok. 3 360 mln zł. Przychody te były wyższe o 18 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka LPP powstała w 1991 roku w Gdańsku. Obecnie sieć detaliczna LPP liczy niemal 1,5 tys. salonów.

Od 2001 r. firma jest notowana na warszawskiej GPW, a w 2014 r. awansowała do indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów warszawskiego parkietu. Bieżąca wycena rynkowa LPP wynosi ok. 4 mld euro.