CCC: lepszy wynik niż przed rokiem

Salon CCC w Niemczech

Zarząd spółki CCC SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży za październik 2014 wyniosły 248,9mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 10,2 proc.

Przychody spółki za okres styczeń – październik, wyniosły 1 578,8 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2013 o 22,8 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej za październik wyniosły 239,5 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 8,8 proc., narastająco za okres styczeń – październik wyniosły 1 509,6 mln zł i były wyższe o 22,9 proc. w stosunku do tego samego okresu 2013 r.

Przypomnijmy, we wrześniu br. Piotr Nowjalis, wiceprezes zarządu CCC SA powiedział redakcji Retailnet.pl, że firma w 2015 roku planuje uruchomić spółkę i rozpocząć działalność operacyjną na nowym rynku.  Z informacji uzyskanych od spółki wynika, że nowym rynkiem, na którym CCC będzie prowadzić działalność jest Bułgaria.

Piotr Nowjalis dodał także, że rok 2014 i 2015 to dla firmy czas na skupienie się na rozwoju w 9 krajach. CCC SA zamierza otwierać sklepy w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech oraz rozwijać sieć franczyzową na rynku rumuńskim. Firma zamierza też mocniej zaistnieć na rynkach nowych: Austria, Słowenia, Chorwacja i Niemcy.

CCC prowadzi obecnie ponad 700 placówek w ramach 3 marek: CCC, Boti, Lasocki.

Spółka została nominowana do nagrody SCF Footwear Retailer of the Year 2015. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition w Warszawie.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016