Komputronik Megastore

Po otwarciu zmodernizowanego sklepu własnego o powierzchni 110 mkw. w poznańskim centrum handlowo-rozrywkowym – spółka Komputronik zapowiada kolejne zmiany aranżacji salonów. – Sieć Komputronik nieustannie modernizuje swoje salony, chcąc odświeżyć ekspozycję, a tym samym podnieść komfort dokonywania zakupów – mówi portalowi Retailnet.pl Robert Romanowski, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Partnerskich Komputronik SA.

– Zmiany w wielu salonach związane są z przejściem z modelu franczyzowego na model agencyjny. Franczyzobiorca sam odpowiada za zakup towarów i wielkość ekspozycji, natomiast w przypadku agencji obowiązki te przejmuje sieć. W najbliższym czasie Komputronik planuje kolejne zmiany salonów franczyzowych na salony agencyjne, gdyż ta forma współpracy gwarantuje salonom silniejszą pozycję na rynkach lokalnych. Będą zatem kolejne metamorfozy – dodał Robert Romanowski.

Komputronik, to dystrybutor sprzętu IT notowany na warszawskiej giełdzie od 2007 roku. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH. Spółka posiada dwa sklepy Megastore. Jeden o powierzchni 2 tys. mkw. w warszawskim Centrum Handlowym Jupiter, a drugi o powierzchni 1,4 tys. mkw. w Poznań Plaza. Ponadto w ramach sieci działają 64 salony franczyzowe oraz 87 salonów własnych i agencyjnych.