Salon Reporter Young w Focus Mall Rybnik
Salon Reporter Young w Focus Mall Rybnik

Rośnie liczba sklepów marki Reporter Young. Aktualnie firma oferująca odzież dla dzieci i młodzieży posiada w Polsce ponad 90 sklepów regularnych i około 30 sklepów współpracujących tzw. kornerów.

Właściciel sieci spółka TWA Retaile sp. zo.o. sp.k. w tym roku oddała do użytku kilka nowych salonów. W pierwszym kwartale 2014 roku nowe sklepy sieci pojawiły się w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu (salon o powierzchni 73 mkw.), Galerii Malta w Poznaniu (salon o pow. ok. 70 mkw.). W połowie roku nowe salony Reporter Young zostały z kolei otwarte w CH Ferio Konin (lokal o pow. 50 mkw.), Galerii Tęcza w Kaliszu (114 mkw.), Galerii Katowickiej (60 mkw.) oraz Galerii Warmińskiej w Olsztynie (64 mkw.). W ostatnim czasie sklepy Reporter Young pojawiły się w warszawskim centrum Blue City oraz Focus Mall Rybnik. W planach spółki na najbliższy czas jest z kolei otwarcie nowego salonu w Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim. Otwarcie sklepu nastąpi wraz z oddaniem galerii do użytku – wiosną 2015 roku.

Sklepy sieci Reporter Young mają powierzchnię od 50 do ponad 100 mkw. i są zlokalizowane w miastach mających powyżej 40 tys. mieszkańców. Obecnie sieć Reporter Young dysponuje ok. 90 sklepami regularnymi i około 30 sklepami współpracującymi tzw. kornerami.

Marka Reporter Young rozwija sprzedaż w kraju i za granicą za pośrednictwem kilku kanałów dystrybucji – sprzedaż detaliczna (sklepy własne i franczyzowe) oraz sprzedaż hurtowa (sklepy multibrendowe oraz kornery). W zależności od formy współpracy wymagane jest różne zaangażowanie partnerów co do pracy własnej oraz kapitału.

Spółka TWA Retail działa na rynku odzieży dziecięcej od ponad 15 lat. Jej główny profil działalności to projektowanie odzieży, nadzór nad jej produkcją oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna w sieci sklepów monobrandowych. Ubrania oferowane w sieci sklepów Reporter Young przeznaczone są dla dzieci i młodzieży w wieku od kilku do kilkunastu lat.