river island multichannel aplikacja mobilna

Renomowana brytyjska marka odzieżowa jest jedną z nielicznych sieci handlowych w Wielkiej Brytanii, która posiada aplikację dedykowaną specjalnie na tablety Kindle.

Firma River Island stale rozwija sprzedaż w kanale m-commerce. Już wcześniej wprowadziła aplikacje mobilne dla użytkowników iPhonów, Ipadów, urządzeń z systemem Android oraz telefonów Blackeberry. Łącznie do tej pory aplikacje River Island zostały pobrane w 3,6 milionach egzemplarzy.

“Sukces tych aplikacji pokazuje, że dla współczesnych klientów robienie zakupów za pomocą mobilnych urządzeń jest bardziej wciągające i satysfakcjonujące, niż za pośrednictwem tradycyjnej strony internetowej” – mówi Jonathan Heap, chief technical officer w firmie NN4M, która odpowiada za opracowanie mobilnych aplikacji River Island.

Teraz do tej listy dołączyła aplikacja na Kindle – przenośne urządzenie służące m.in. do czytania elektronicznych książek i e-gazet wprowadzone na rynek przez największy na świecie sklep internetowy, Amazon. Aplikacja na Kindle umożliwia klientom przeglądanie pełnej oferty marki, przeczytanie informacji o najnowszych modowych trendach, czy też zakup wybranych produktów. Ale to nie wszystko. Dodatkowo użytkownicy aplikacji mogą sprawdzić, jaki asortyment znajduje się w najbliższym sklepie River Island, oraz pochwalić się w portalach społecznościowych, jakich zakupów dokonali w ostatnim czasie.

river island kindle aplikacja mobilna mcommerce

W przypadku firm, które posiadają już aplikacje mobilne na Androida, stworzenie wersji na Kindle nie wymaga specjalnych nakładów pracy. “Kody używane do stworzenia tych aplikacji są w 99% takie same. Tym samym, nawet jeżeli liczba użytkowników Kindle jest niewspółmiernie mniejsze niż posiadaczy iPhonów czy urządzeń z Androidem, bardzo małym nakładem pracy można poszerzyć grono mobilnych klientów o kolejne tysiące osób” – wyjaśnia Harriet Phimister z firmy NN4M.

River Island, poza sprzedażą internetową, posiada także ponad 300 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych m.in. w Europie i Azji. W Polsce prowadzi 11 sklepów w Warszawie (4 lokalizacje), Lublinie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku oraz Gdynii.

Więcej na ten temat można przeczytać na portalu Evigo.pl