Salon Tous, fot. Tous
Salon Tous, fot. Tous

W październiku 2014 roku sieć Tous powiększyła się o trzy nowe butiki. Nowe salony zostały otwarte w centrach handlowych w Gdyni, Radomiu oraz w Toruniu.

Salon w Gdyni w Centrum Handlowym Riviera ma blisko 55 mkw. powierzchni i jest drugim sklepem tej sieci w mieście. Z kolei butik w Centrum Handlowym Plaza Toruń ma ok. 50 mkw. i jest pierwszym sklepem marki w Toruniu. Sklep w radomskiej Galerii Słonecznej także jest pierwszym sklepem w mieście i ma 60 mkw. powierzchni.

Właściciel marki Tous spółka Oriens Bijou sp. z o.o., jak dowiedziała się redakcja Retailnet zamierza zakończyć ten rok z liczbą 30 sklepów w Polsce. Aktualnie w sieci jest 26 sklepów zlokalizowanych w większości w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju. Najwięcej sklepów marka ma w Warszawie – 4 butiki (Galeria Mokotów, Plac Unii, Arkadia, Dom Mody Klif).

W planach spółki jest ekspansja zarówno w istniejących już i prestiżowych centrach handlowych, a także w nowo powstających obiektach handlowych, które mają duży potencjał. Obecnie sieć jest rozwijana w największych miastach w kraju. Średnia powierzchnia salonu Tous wynosi 60 mkw.

Tous to marka hiszpańska marka, która powstała w 1920 roku. Aktualnie Tous posiada ponad 180 salonów w Hiszpanii i około 500 na całym świecie. Marka jest obecna w Polsce od 2009 roku. W ofercie sklepów znajduje się biżuteria oraz galanteria skórzana- torebki, akcesoria, perfumy, zegarki, okulary, walizki, portfele oraz szale.

Sieć Tous została nominowana do nagrody SCF Luxury Retailer of the Year 2015. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.