Październikowa ofensywa Marilyn

Salon Marilyn

Polska marka Marilyn, która w asortymencie posiada przede wszystkim pończochy, systematycznie powiększa sieć sprzedaży. Tylko w ostatnim miesiącu otwartych zostało 5 nowych lokalizacji.

– W październiku uruchomiliśmy nowe punkty sprzedaży w Pile, Gliwicach oraz trzy w Warszawie. Łącznie cała sieć sprzedaży liczy już ponad 50 punktów handlowych, z czego ponad 20 prowadzonych jest w ramach franczyzy – poinformowała redakcję Retailnet Anna Jaśkiewicz z firmy Marilyn.

Wśród nowych punktów sprzedaży Marilyn otwartych w ubiegłym miesiącu są trzy stoiska (tzw. wyspy), oraz dwa salony. Stoiska zlokalizowane są w warszawskich centrach handlowych Atrium Targówek, Plac Unii oraz Arkadia. Wszystkie mają po ok. 10 mkw. powierzchni.

Pierwszy z nowych sklepów mieści się w CH VIVO! Piła. Salon ma ok. 30 mkw. powierzchni i jest ulokowany pomiędzy apteką Hebe a sklepem jubilerskim Apart.

Drugi salon uruchomiony został w CH Forum Gliwice. Ma nieco ponad 32 mkw. powierzchni i zlokalizowany jest na poziomie “0” gliwickiej galerii.

Jak dodaje Anna Jaśkiewicz, tylko w tym roku uruchomionych zostało już ponad 10 nowych punktów sprzedaży, przede wszystkim w ramach franczyzy. Wszystkie sklepy tej marki mieszczą się w galeriach handlowych lub centrach outletowych.

Marilyn to polska marka, która powstała w 1992 roku. Poza siecią własnych oraz franczyzowych  punktów sprzedaży, z czego niektóre prowadzone są w postaci tzw. wysp,  firma współpracuje także z sieciami Rossmann, Auchan oraz z drogerią Natura. Posiada także kontrahentów m.in. z USA, Niemiec, Irlandii, Francji, Rosji, Ukrainy i Litwy.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska