Projekt galerii handlowej w Grodzisku Mazowieckim
Projekt galerii handlowej w Grodzisku Mazowieckim

Budynek będzie stanowił naturalne przedłużenie istniejącej zabudowy pierzei tej ulicy. W dwupoziomowym obiekcie znajdzie się około 20 lokali handlowych i usługowych.

Całkowita powierzchnia galerii to 9 tys. mkw., a powierzchnia najmu wynosie 5, 1 tys. mkw. Obok operatora spożywczego, salonu RTV AGD oraz marketu drogeryjnego, przewidziane są tu butiki z modą i akcesoriami oraz usługi. Centrum wyposażone będzie w podziemny parking.

– Projekt kameralnej, śródmiejskiej galerii handlowej doskonale wpisuje się w nasze założenia dla inwestycji handlowych. Lokalizacje, które nas interesują to przede wszystkim centra miast do 100 tys. mieszkańców oraz miast satelickich wielkich metropolii. Grodzisk Mazowiecki, położony jest ok. 30 km od Warszawy, okala go kilkanaście miejscowości, które zamieszkują osoby zawodowo związane ze stolicą. W strefie zasięgu bezpośredniego oddziaływania galerii – dojazd do 5 minut – mieszka ponad 20 tys. osób, czyli 2/3 populacji miasta. Kolejnych 57 tys. osób mieszka w odległości od 5 do 20 minut drogi do centrum. Nasza galeria stanowić będzie zatem łatwo dostępne miejsce zakupów oraz spędzania wolnego czasu zarówno dla mieszkańców miasta jak i gminy – mówi Katarzyna Rzetecka, dyrektor Pionu Inwestycji Komercyjnych w Grupie Napollo.

Otwarcie galerii planowane jest na rok 2016. We wrześniu tego roku rozpoczął się proces komercjalizacji centrum. Autorem projektu jest AMZ Architekci.