Vistula
Vistula

Spółka Vistula Group SA poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2014 roku przez Grupę Kapitałową spółki wyniosły około 34,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2013 roku o około 14,8 proc.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – październik 2014 roku wyniosła około 336,9 mln zł i była wyższa o około 10 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) – wyniosły około 19 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2013 roku o około 13,4 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – październik 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 180,9 mln zł i była wyższa o około 9 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) – wyniosły około 11,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2013 roku o około 6,8 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – październik 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 124,3 mln zł i była wyższa o około 6,8 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.