Kampania marki Wojas
Kampania marki Wojas

 

Kampania marki Wojas
Kampania marki Wojas

Zarząd spółki Wojas SA poinformował, iż wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez spółkę w październiku 2014 roku wyniosła 22,9 mln zł i była niższa o 12,5 proc. od osiągniętych w październiku 2013 roku.

W okresie styczeń – październik 2014 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 171,4 mln zł i była wyższa o 11,7 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w październiku 2014 roku wyniosły 20,6 mln zł i były wyższe o 16,5 proc. od przychodów osiągniętych w październiku 2013 roku. Narastająco w okresie styczeń – październik 2014 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 143,7 mln zł i były wyższe o 23,4 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Jednocześnie spółka poinformowała, iż w październiku 2013 r. zaksięgowała wysoką sprzedaż w kanale hurtowym segment przetargów krajowych. Sprzedaż ta w tym segmencie w zbliżonej wysokości będzie zaksięgowana w dwóch ostatnich miesiącach 2014 r.

Na koniec pierwszego półrocza 2014 spółka Wojas posiadała 153 salony w Polsce, 8 na Słowacji oraz 2 sklepy w Czechach. Łącznie w tym czasie działały 163 placówki firmy.