Bali Cafe & Dim Sum House stawia na franczyzę

Bali Cafe & Dim Sum House

Bali Cafe & Dim Sum House

– Koncept Bali Cafe & Dim Sum House polega na połączeniu kawiarni i restauracji azjatyckiej. Jest to koncept unikatowy i jako pierwsi stworzyliśmy Dim Sum House w Polsce. W całej Azji są to bardzo popularne restauracje – mówi redakcji Retailnet.pl Anna Gawlikowska, odpowiedzialna za koncept gastronomiczny Bali Cafe & Dim Sum House.

Obecnie działają 3 restauracje sieci Bali Cafe & Dim Sum House w warszawskich centrach handlowych. – Zdecydowaliśmy się na topowe lokalizacje, aby nasze lokale służyły na różne okazje (lunch, zakupy, spotkanie z przyjaciółmi itp.). Restauracje znajdują się w CH Złote Tarasy, CH Blue City i w Galerii Mokotów. Tylko jeden z naszych lokali w Galerii Mokotów zlokalizowany jest w strefie food court, przy „Aleji Smaków”, gdyż koncepcja centrum handlowego tego wymagała. Ponadto restauracja w tej galerii posiada ogród zimowy i niezależne wejście z parkingu – mówi Anna Gawlikowska.

– Wszystkie restauracje Bali Cafe & Dim Sum House są własnymi punktami, choć przewidujemy przekazać któryś z lokali we franczyzę. Planujemy rozwijać sieć poprzez otwarcia lokali franczyowych. Interesują nas duże miasta, dobre lokalizacje w centrach handlowych lub przy ulicy. Potencjalny franczyzobiorca powinien posiadać kapitał na otwarcie, a także mile widziane jest doświadczenie w branży gastronomicznej. Średnia powierzchnia lokalu Bali Cafe & Dim Sum House to 130 metrów kwadratowych – dodała Anna Gawlikowska.

Bali Cafe & Dim Sum House

Marka restauracji/kawiarni Bali Cafe & Dim Sum House powstała 5 lat temu. Jest córką marki restauracji Galeria Bali & Buddha Club. Założycielem marek jest podróżnik i pasjonata Azji Płd. i Wsch. – Witold Gawlikowski.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016