Zmiany w sieci Big Star

Salon sieci Big Star

Rebranding marki, nowy format salonów i rozbudowa sieci handlowej to najbardziej zauważalne zmiany wprowadzone w ostatnim czasie przez producenta odzieży marki Big Star.

Z początkiem roku 2014 marka rozpoczęła proces rebrandingu odświeżając tym samym wygląd logo. Tradycyjne logo, w kształcie tarczy, zostało zastąpione nowoczesnym, ściśle związanym z nazwą Big Star.

– Był to dość odważny krok, głównie ze względu na dużą rozpoznawalność dawnego logo wśród klientów. Szereg działań promocyjnych, wspierających proces rebrandingu, sprawił, że po niecałym roku logo staje się coraz bardziej rozpoznawalne – poinformował redakcję Retailnet Rafał Białek, Brand Manager Big Star.

W czerwcu 2014 do sieci został również wprowadzony nowy koncept mebli sklepowych – Street, przystosowany do sklepów wielkopowierzchniowych. Można zobaczyć go m.in. w Galerii Warmińskiej czy Toruń Plaza. Projekt, za pomocą form łączących naturalne drewno z prostymi elementami z metalu, wprowadza do wnętrza sklepu więcej ciepła, lekkości i pozytywnej atmosfery, które sprzyjają udanym zakupom.

Obecnie sieć Big Star posiada ponad 250 salonów w Polsce i zagranicą. Blisko 25 proc. salonów to jednostki własne, pozostała część oparta jest na systemie franczyzowym. Od początku roku marka z Wielkopolski otworzyła 17 sklepów. Każdy otwierany obecnie sklep ma nowy koncept oraz bogatszy asortyment.

Marka Big Star na rynku polskim pojawiła się w roku 1990. Firma Big Star Limited rozpoczęła wówczas działalność na podstawie praw do dystrybucji na terenie Polski, Czech, Słowacji, Litwy i Białorusi. Rok później w ramach licencji ruszyła produkcja w Kaliszu (obecna siedziba firmy) dla zaspokojenia potrzeb na rynkach polskim i wschodnich. W roku 1994 powstaje polsko- szwajcarska spółka joint venture Big Star Limited, przekształcona po roku w Big Star Limited Polska, w której 100 proc. stanowią polskie udziały.

Salon sieci Big Star

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016