Salon Diverse w PH Auchan Bielany
Salon Diverse w PH Auchan Bielany

Spółka Etos, właściciel marki Diverse w tym roku rozpoczęła sprzedaż poprzez dwa nowe koncepty sklepów. – W ramach naszej sieci sprzedaży posiadamy sklepy monobrandowe, w których oferujemy kolekcję marki Diverse. Tegoroczne zmiany w koncepcie sprzedaży dotyczą podziału na sklepy Diverse Woman i Diverse Man – mówi portalowi Retailnet.pl Katarzyna Haska, Wiceprezes Zarządu ds. Produktu i Marketingu Etos SA.

– Chcąc wyjść na przeciw potrzebom naszych klientek tworzymy sklepy Diverse Woman, a równolegle obok nich pojawiają się sklepy Diverse Man. Pierwsze podwójne otwarcie miało miejsce w Galerii Warmińskiej w Olsztynie, a drugie w Rzeszowie. Dodatkowo, dzięki osobnym sklepom zwiększamy ogólną powierzchnię w centrum handlowym – podkreśla Katarzyna Haska.

– Nasze analizy pokazują, że zachowania i oczekiwania mężczyzn są inne niż kobiet, w związku z tym, staramy się dopasować wystrój, układ asortymentu, inaczej również kształtujemy oferty promocyjne. Działania te mają spowodować, że nasi klienci – kobiety i mężczyźni – będą czuli, że Diverse jest dla nich dedykowany i dopasowany do ich preferencji i potrzeb. Pomimo tego, że Diverse kojarzy się bardziej z ofertą skierowaną do mężczyzn, sprzedaż odzieży damskiej jest porównywalna – dodała Katarzyna Haska.

Spółka Etos SA nie podaje prognoz dotyczących ilości otwarć w kolejnych latach, proces rozwoju sieci sklepów jest związany z tempem pojawiania się nowych galerii handlowych oraz rozwojem i zmianami w istniejących galeriach.

Marka Diverse oferuje odzież w stylu miejskim i sportowym zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, posiada lokalizacje w centrach handlowych o różnych formatach na terenie całej Polski. Brand powstał w 1993 roku. Diverse jako koncept funkcjonuje w ponad 200 punktach detalicznych zlokalizowanych na terenie Polski. Bogata oferta obejmuje produkty marki Diverse, CLTN oraz Iridium. Każda z marek dedykowana jest odrębnym i zróżnicowanym wymaganiom klientów.