Duka otwiera pierwszy sklep outletowy i rusza z franczyzą

Duka

Obecnie spółka Duka Polska sp. z o.o. posiada na terenie Polski 33 sklepy pod szyldem Duka, które zlokalizowane są w największych centrach handlowych. Pod koniec października br. otwarto pierwszy outletowy sklep marki w centrum wyprzedażowym w Piasecznie. Ponadto w tym miesiącu spółka wprowadziła ofertę franczyzową.

System franczyzowy Duka działa w oparciu o tradycyjne zasady franczyzowe – poprzez związanie umową franczyzową na okres 5 lat, obejmującą przekazanie know-how, opiekę nad przekształcaniem lokalu oraz jego przebudową, a także uruchomienie i bieżącą działalność operacyjną. Duka proponuje również wsparcie oraz doradztwo przy wyborze lokalizacji sklepu, jak również w trakcie negocjacji warunków najmu. Franczyzobiorca powinien dysponować środkami na adaptację i wyposażenie lokalu w wysokości 150 tys. zł, posiadać możliwość korzystnego najmu (sklep o powierzchni 100-130 mkw.) w odpowiedniej lokalizacji (centrum handlowe). Za rozwój sieci sklepów franczyzowych jest odpowiedzialna Teresa Szynkiewicz, dyrektor ds. franczyzy.

Duka w Polsce to sieć salonów składająca się aktualnie z 33 sklepów oraz sklepu internetowego. Sklepy znajdują się w centrach handlowych m.in.: Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, Galeria Mokotów, Złote Tarasy, CH Wola Park w Warszawie, Galeria Kaskada w Szczecinie, Galeria Rzeszów, Stary Browar w Poznaniu, Galeria Krakowska, Silesia City Center, Centrum Riviera w Gdyni, Galeria Bałtycka w Gdańsku, Galeria Jurajska w Częstochowie.

W tym roku otwarto sklepy Duka w CH Atrium Felicity w Lublinie i w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Tegoroczne planowane obroty sieci przekroczą 50 mln zł – informuje Duka Polska sp. z o.o. Spółka prowadzi działalność na rynku krajowym od 1999 roku. Trzy lata temu firma rozpoczęła wdrażanie nowego konceptu sklepów Kitchen Life.

Przypomnijmy, w 2013 roku Duka Polska sp. z o.o. zmieniła właściciela i obecnie należy do DomDeco SA (Grupa Grass). Wcześniej spółka Duka należała do szwedzkiego koncernu Bergendahl Group AB.

Asortyment sklepów Duka składa się z  artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego. Co sezon, czyli cztery razy w roku do sprzedaży trafiają kolekcje zaprojektowane przez projektantów Duka.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016