Otwarcie Outletu Białystok 12 grudnia 2014

Outlet Białystok

Outlet Białystok

Do otwarcia Outletu Białystok, pierwszego wielkopowierzchniowego obiektu wyprzedażowego w północno-wschodniej Polsce, pozostało niecałe 5 tygodni. W obiekcie dostępne będą produkty znanych i lubianych marek, w cenach niższych o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych sklepach.

Prace budowlane powoli dobiegają końca i skupiają się obecnie na robotach wykończeniowych wokół obiektu. Najemcy odebrali już swoje lokale, w których trwają ostatnie prace aranżacyjne. Outlet Białystok powita pierwszych klientów 12 grudnia. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA swoje miejsce znajdzie kilkadziesiąt markowych sklepów, a parking przed obiektem pomieści ok. 600 samochodów. Ofertę Outletu Białystok stworzą salony marki takie jak: Adidas, Reebok, Big Star, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, CCC, Brand Collection, Kubenz, 50 style, Puma, Pierre Cardin, oraz salony z odzieżą jeansową. Dostępne będą również produkty takich marek jak Graf Longina, Otto Kern, Digel, Omega, Sempre, Roy Robson, Pionier, Jupiter i wiele innych. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej obiektu będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego Jysk oraz strefy gastronomicznej.

W dzień otwarcia dla klientów obiektu przygotowany zostanie szereg atrakcji, m.in. bogata oferta produktów znanych marek w wyjątkowo niskich, promocyjnych cenach, konkurs z nagrodami (sprzęt RTV i AGD), darmowe gadżety z logo obiektu oraz wiele innych.

– Outlet Białystok to pierwszy tego typu koncept w regionie i wierzymy, że zyska ogromną popularność wśród mieszkańców miasta. Dzięki bliskości sześciu przejść granicznych obiekt będzie łatwo dostępny również dla klientów z Białorusi, Litwy i Rosji, a w jego bezpośrednim zasięgu znajduje się aż pół miliona osób. Sieci handlowe są żywo zainteresowane otwieraniem w nim swoich lokali, wskazując Outlet Białystok jako jedną z najciekawszych destynacji handlowych dla całego regionu – komentuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.

Realizacją inwestycji, tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments Sp. z.o.o., generalnym wykonawcą – firma Arteo sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016