Salon J. Fryderyk
Salon J. Fryderyk

Polska marka odzieży męskiej J. Fryderyk planuje ekspansję w centrach handlowych. – 2 listopada br. otworzyliśmy pierwszy salon J. Fryderyk w Galerii Sarni Stok w Bielsku-Białej. Kolejny 7 listopada w Gemini-Park Bielsko-Biała, następnie Gemini-Park Tarnów oraz we wrocławskim CH Magnolia Park i Sky Tower. Do końca 2014 roku planujemy osiągnąć pułap pięciu salonów i takie samo tempo rozwoju utrzymamy w 2015 roku – mówi redakcji Retailnet.pl Monika Jaskólska, prezes zarządu BVJ sp z o.o. i twórca marki J. Fryderyk.

– Salony J. Fryderyk będziemy otwierać wyłącznie w obiektach handlowych. Weryfikujemy oferty wszystkich galerii. Jednak zależy nam na dobrych lokalizacjach zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Obecnie prowadzimy negocjacje w różnych centrach handlowych, dlatego ciężko jest określić dokładną datę, czy miasto w którym ruszą punkty w 2015 roku. Obecnie działają wyłącznie salony własne sieci J. Fryderyk. Jednak w planach na 2015 rok przyjęto stworzenie oferty sklepów franczyzowych – podkreśla Monika Jaskólska.

– Naszym celem jest utworzenie stabilnej marki, o stałym poziomie rozwoju; zarówno geograficznego jak i produktowego. Nasze salony funkcjonują na terenie województwa śląskiego, dolnośląskiego oraz małopolskiego. Fakt, iż jesteśmy obecni w topowych centrach handlowych najlepiej świadczy o osiągniętym już poziomie zaawansowania, bogatym know-how oraz o wspaniałych perspektywach rozwoju. Pierwszy multibrandowy salon powstał w 2010 roku w Tarnowie, co stanowiło dla nas realizację najśmielszych marzeń zawodowych. Wysokie wyniki finansowe oraz doskonały odbiór klientów, z jakim spotkał się salon w Tarnowie wskazały ścieżkę rozwoju marki. Wynikiem sukcesu tarnowskiego salonu było uruchomienie kolejnych lokalizacji. Tym sposobem, w 2014 roku zrodził się pomysł stworzenia własnej polskiej marki J.Fryderyk, której filozofia opiera się na promowaniu polskich przedsiębiorstw i krajowego kapitału ludzkiego – dodała Monika Jaskólska.

Salon J. Fryderyk
Salon J. Fryderyk

Historia marki J.Fryderyk sięga 2010 roku, kiedy to właścicielka marki – Monika Jaskólska postanowiła połączyć  bagaż doświadczeń pochodzący z branży handlowej ze swoim zamiłowaniem do mody. Marka J.Fryderyk wszystkie swoje kolekcje projektuje i produkuje wyłącznie w Polsce, u rodzimych przedsiębiorców. Odbiorcy produktów marki to mężczyźni, których wygląd zewnętrzny stanowi wizytówkę. W ofercie salonów znajdują się: eleganckie garnitury, smokingi, duży wybór marynarek i spodni, zarówno klasycznych jak i sportowych, a także męskie obuwie, koszule, płaszcze, swetry oraz ciekawe akcesoria: paski, szelki, krawaty, spinki, skarpety, kolorowe poszetki, muchy i perfumy.