Ruszył sklep internetowy sieci Pawo

internetowy sklep marki Pawo

Sieć sklepów Pawo, specjalizująca się w modzie męskiej, uruchomiła sprzedaż internetową. Wdrożeniem projektu na platformie Presta Shop zajęła się agencja interaktywna 2dm.pl. Wszystkie zamówienia, niezależnie od opcji płatności, realizowane są za darmo.

Marka Pawo obecna jest na polskim rynku od 25 lat i należy do firmy Pawo Sp. z o.o. Firma prowadzi sprzedaż za pośrednictwem 30 salonów firmowych oraz poprzez sieć franczyzową. Sklepy marki Pawo działają w największych centrach handlowych w kraju, m. in. w Złotych Tarasach w Warszawie czy w Silesia City Center w Katowicach. Teraz sieć uruchomiła kolejny kanał sprzedaży, czyli sklep internetowy.

Sklep internetowy marki Pawo

Sklep internetowy marki Pawo

Logistyka e-sklepu Pawo

Sklep stworzono na jednym z szablonów Presta Shop, dostosowanym do potrzeb Pawo przez agencję interaktywną 2dm.pl. Agencja zajmuje się obsługą sklepu w sposób kompleksowy, fotografuje produkty, uzupełnia treści, zarządza obecnością na Facebooku, zajmuje się pozycjonowaniem strony i kampaniami w AdWords. Po stronie Pawo pozostaje kontakt z klientami, organizacja dostaw oraz płatności.

Gdy produkt trafia do oferty, najpierw zajmuje się nim agencja 2dm.pl, która wykonuje fotografie produktowe, opisy oraz uzupełnia ofertę. Produkty są wysyłane z centrum logistycznego w Pabianicach, czyli z tego samego, które obsługuje salony sprzedaży Pawo. Jedyną zmianą, która zaszła w logistyce, było wprowadzenie nowego systemu magazynowo-rozliczeniowego i zintegrowanie go z e-sklepem. Zmieniono też sposób indeksowania produktów, tak aby był zgodny z systemem informatycznym dostarczonym przez 2dm.pl.

Darmowa dostawa

Doręczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska Siódemka. Niezależnie od wartości koszyka, dostawa jest darmowa. „Jest to możliwe dzięki temu, że Siódemka obsługuje również wewnętrzną korespondencję w naszej firmie. W związku z tym realizuje dla nas bardzo dużo przesyłek. Współpraca układa się dobrze, więc otrzymaliśmy korzystną ofertę” – tłumaczy Konrad Ciok, który zarządza sklepem internetowym Pawo.

Płatności w e-sklepie można dokonywać za pośrednictwem PayU, bądź zwykłym przelewem. „Wkrótce zamierzamy wprowadzić więcej opcji, w tym płatności za pobraniem. Pracujemy też nad zintegrowaniem kanałów sprzedaży, tak aby sklep internetowy współpracował z salonami, których firma posiada 27 w całej Polsce” – mówi Konrad Ciok.

Wkrótce profil na Pinterest

Oferta w sklepie jest tożsama z tą dostępną w salonach sprzedaży. Ceny są takie same, promocje obejmują te same produkty. Jak wyjaśnia Konrad Ciok, wszystkie kanały sprzedaży Pawo mają się uzupełniać, a nie konkurować ze sobą. „Jest dla nas bardzo ważne, by klient otrzymywał od nas spójny komunikat, zarówno w kwestii cen, jak i standardów obsługi.”

Zastosowany w Pawo szablon Presta Shop jest responsywny, więc firma na razie nie planuje tworzenia aplikacji mobilnej. W planach jest natomiast uruchomienie profilu na Pinterest. Będą tam zamieszczane zdjęcia zestawów ubrań, gotowych do kupienia. Obecnie metamorfozę przechodzi także profil na Facebooku, który skoncentruje się na promocji sklepu internetowego oraz na poradach dotyczących produktów. Od nowego roku ruszy także blog poświęcony modzie męskiej.

Tekst ukazał się na portalu Evigo.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016