Magnolia Park
Magnolia Park

Proces komercjalizacji Magnolia Park nie zwalnia tempa. W ciągu ostatnich tygodni do oferty centrum dołączyły cztery nowe sklepy, a kolejne trzy otworzą się do końca roku. Grono najemców powiększy się również o restaurację KFC (listopad 2014) i klub fitness Pure Fitness Jatomi (styczeń 2015).

Wśród ostatnich nowości pojawiły się dwie modowe marki dla kobiet: Dom Mody z propozycjami polskich projektantów i By o la la, pierwszy we Wrocławiu butik marki kojarzonej z dzianinami. Kilka dni temu ruszyły Przysmaki Domu Wiśniowieckich z tradycyjnymi produktami kuchni polskiej oraz Unique Boutique, salon optyczny z szerokim wyborem stylowych oprawek.

Już wkrótce w Magnolia Park zostanie uruchomiony sklep Tom&Pauls, a w nim szeroki wybór ubrań i akcesoriów od 100 różnych marek. W listopadzie zaplanowano otwarcie salonu Fotojoker, oferującego profesjonalne usługi i akcesoria fotograficzne. Po przerwie do oferty galerii powróci także restauracja KFC.

W grudniu kolejne ważne otwarcie z sektora modowego. Tym razem swoją premierę będzie miał Guess. To jedna z najpopularniejszych marek klasy premium na świecie z ofertą odzieży jeansowej i kolekcjami w stylu casual.

Z kolei w styczniu ofertę Magnolii uzupełni sieć fitness – Pure Fitness Jatomi. Na tym nie koniec zmian. Po zakończeniu trwającej rozbudowy w centrum pojawi się nawet 60 nowych sklepów i blisko 20 restauracji.

Strategicznym celem naszej inwestycji jest dostarczenie jak najszerszego wachlarza sklepów i usług. Obok największej oferty modowej naszym gościom zapewnimy szeroką i różnorodną ofertę gastronomiczną – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie ponad 81 tys. mkw., a dzięki trwającej rozbudowie do 2015 roku powiększy się o kolejne 20 tys. mkw.

Wśród najemców centrum znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3 200 miejsc parkingowych.

Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, Ecco, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Reserved, Saturn, Tous, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, kino Helios, hipermarket budowlany Castorama i czynny do północy hipermarket Tesco. Dzięki rozbudowie Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki.

Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej polskie centra handlowe. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Mall Management Poland.