Redan: wzrost wyników we wszystkich segmentach

Kolekcja Redan

Kolekcja Redan

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2014 roku wyniosła 49,4 mln zł i była 21,2 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 398,2 mln zł i wzrosła o 8,1 proc. r./r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec października wyniosła 105,8 tys. mkw., co oznacza wzrost o 5,5 proc. w odniesieniu do października 2013 – podała spółka w komunikacie.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2014 r. wyniósł 26,2 mln zł, co oznacza poziom o 19,5 proc. wyższy niż w październiku roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 10 miesiącach br. osiągnęła poziom 216,4 mln zł i wzrosła o 14,4 proc. r./r.

Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 304 sklepów własnych o łącznej powierzchni 65,2 tys. mkw., i była na poziomie ponad 5 proc. wyższym niż na koniec października 2013.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku 2014r. wyniosła 23,2 mln zł i była wyższa o 23 proc. od osiągniętej w październiku 2013 r. (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 31,9 proc., a na rynkach zagranicznych spadła o -4,1 proc.).

Sprzedaż po 10 miesiącach br. wyniosła 181,8 mln zł, co oznacza poziom wyższy o 1,5 proc. od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 12,9 proc., a na rynkach zagranicznych spadła o -26,7 proc.).

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października 2014 r. miały łączną powierzchnię 40,6 tys. mkw., tj. były na poziomie 3,8 proc. wyższym niż w październiku 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w październiku 2014 r. osiągnęła poziom 3 mln zł, i wzrosła o 16,5 proc. w porównaniu do października 2013. W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 24,7 mln zł i wzrosła o 9,4 proc. r./r.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska