Top Secret w październiku wreszcie mocno przyspieszył

Top Secret

Top Secret

O 21,2 proc. do 49,4 mln zł wzrosły w październiku br. obroty Grupy Redan w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Wysoka dynamika jest zasługą poprawy sprzedaży w obu segmentach. W części modowej wzrost przychodów wyniósł 23 proc., a biorąc pod uwagę tylko handel w naszym kraju było to aż 31,9 proc. Dobrą passę kontynuował także segment dyskontowy, który w minionym miesiącu urósł o 19,5 proc. r./r.

– Październikowa znaczna poprawa sprzedaży segmentu fashion potwierdza, że wprowadzone zmiany zostały dobrze przyjęte przez klientów – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

W sektorze modowym październikowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 23 proc. wyższa niż przed rokiem i wyniosła 23,2 mln zł. Z tego sprzedaż na rynku polskim wrosła o 31,9 proc., a na rynkach zagranicznych spadła o -4,1 proc.

– Spadek obrotów na rynkach zagranicznych, który w dużym stopniu determinuje dewaluacja hrywny i rubla, wciąż w pewnym stopniu niweluje poprawiający się obraz tego segmentu w Polsce – przyznał Bogusz Kruszyński.

Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w październiku 2014 r. wzrosła o 3,8 proc. względem października 2013 r. i wyniosła 40,6 tys. mkw.

Wzrostowy trend obrotów utrzymuje sieć dyskontowa TXM textilmarket.

– Ten segment rozwija się bardzo dobrze, a wysokie dynamiki sprzedaży osiągane są w każdym kolejnym miesiącu niezależnie od panujących warunków pogodowych. Oznacza to, że nasza marka dyskontowa ma już ugruntowaną pozycję wśród klientów – dodaje wiceprezes zarządu Redan SA.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w październiku br. wypracowała 26,2 mln zł obrotów, czyli o 19,5 proc. większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 304 sklepy własne o łącznej powierzchni 65,2 tys. m2 i była o ponad 5 proc. większa niż w październiku 2013 r.

W skali całej Grupy Redan przychody w październiku 2014 r. wyniosły 49,4 mln zł, czyli o 21,2 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Z tego 3 mln zł obrotów zostało uzyskane poprzez sprzedaż internetową, która w październiku 2014 r. wzrosła w tym kanale o 16,5 proc. r./r. Na koniec października powierzchnia handlowa Grupy wyniosła 105,8 tys. mkw., co oznacza wzrost o 5,5 proc. w porównaniu do października roku 2013. Narastająco od początku roku obroty Grupy Kapitałowej wzrosły o 8,1 proc. i wyniosły 398,2 mln zł.

Redan prowadzi sprzedaż w ponad 600 sklepach detalicznych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016