Monnari otwiera kolejne salony

Monnari

Monnari

Monnari Trade SA realizuje zapowiadany program ekspansji salonów marki Monnari w centrach handlowych. Spółka w listopadzie uruchomiła trzy salony w obiektach handlowych: w Poznań City Center, w Galerii Tarnovia w Tarnowie i w Atrium Felicity w Lublinie. Natomiast na przełomie września i października ruszyły punkty w Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w Galerii Vivo! w Pile. Zgodnie z zapowiedziami spółka w II półroczu 2014 roku zaplanowała otwarcie 11 salonów w nowych lokalizacjach.

W tym roku Monnari otworzył salony m.in.: w Gemini Park Bielsko-Biała, Galerii Amber w Kaliszu.

Przypomnijmy, Długoterminowa strategia rozwoju spółki zakłada ciągłe umacnianie pozycji rynkowej poprzez m.in. budowę własnej sieci salonów firmowych oraz rozwój sprzedaży poprzez sklep internetowy. Na rok 2014 zostało zaplanowane otwarcie około 15 nowych salonów oraz systematyczne zwiększanie powierzchni dotychczas funkcjonujących salonów. Odpowiedni dobór lokalizacji punktów sprzedaży umożliwia spółce maksymalizację zysków. W tym celu sieć dąży do usytuowania swoich salonów w najatrakcyjniejszych punktach handlowych. Są to głównie galerie i centra handlowe w największych miastach Polski.

Zarząd Monnari Trade SA w II półroczu 2014 r. zamierza otworzyć około 11 salonów w nowych lokalizacjach. Jednocześnie zarząd dopuszcza możliwość zamknięcia kilku (nie więcej niż 3) nierentownych salonów, w wypadku gdy prowadzone działania zmierzające do przywrócenia ich dochodowości okażą się nieskuteczne. Nakłady inwestycyjne w części będą zrealizowane przez deweloperów, a w części przez spółkę (meble i sprzęt).

Monnari to polska sieć modowa działająca w segmencie eleganckiej odzieży dla kobiet. Oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima). Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie sieć Monnari liczy ponad 100 salonów firmowych zlokalizowanych w całej Polsce.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska