e-commerce sprzedaż internetowa

Płatności w systemie MasterPass są od teraz dostępne w czterech czołowych sklepach internetowych z elektroniką użytkową: euro.com.pl, oleole.pl, mediamarkt.pl i saturn.pl.

Z tej okazji MasterCard, we współpracy z sieciami handlowymi, przygotował specjalną promocję: wszystkie zakupy w powyższych sklepach internetowych, opłacone przy pomocy MasterPass, są premiowane voucherami oraz atrakcyjnymi zniżkami.

Bezpieczne transakcje online

Promocja ma na celu popularyzację najnowszej oferty MasterCard w zakresie płatności elektronicznych, wprowadzonej do Polski latem 2014 roku. MasterPass pozwala na wykonywanie wygodnych i bezpiecznych płatności w sklepach internetowych.

MasterPass umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych (debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych – z logo MasterCard lub innych organizacji płatniczych), a także adresu dostawy, co znacznie ułatwia proces płatności.

Płatności w sklepach internetowych

Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych karty – jej numeru, daty ważności czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji w usłudze. Dzięki temu wszystkie płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie wymagają wprowadzania tych danych przy każdej transakcji.

W Polsce MasterPass jest dostępny bez lokalnych ograniczeń i już ponad 30 tysięcy zarejestrowanych użytkowników może opłacać za pomocą tego narzędzia zakupy w sklepach internetowych i aplikacjach zakupowych. MasterPass zapewnia wygodne płatności w ponad 40 tysiącach sklepów na całym świecie. Z MasterPass korzystają również konsumenci w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii, Chinach, Nowej Zelandii, Włoszech, Rumunii, Singapurze i RPA.

Polski rynek e-commerce

„Zakupy internetowe, szczególnie te przy wykorzystaniu urządzeń przenośnych, to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów handlu, który – z racji na etap rozwoju – napotyka na pewne bariery, m.in. w obszarze płatności. Jestem przekonany, że MasterPass to najlepsza odpowiedź na potrzeby tego rynku” – mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

Polski rynek e-commerce, według różnych prognoz osiągnie w tym roku wartość nawet 30 mld zł, z czego coraz większą część stanowią zakupy dokonywane za pomocą urządzeń przenośnych. W ten sposób kupuje już 16% polskich internautów (wg. Gemius), dla których liczą się przede wszystkim wygoda oraz bezpieczeństwo.