Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA
Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA

– Po dobrym wrześniu, zwiększyliśmy sprzedaż w październiku, przy wzroście powierzchni handlowej tylko o kilka procent w ujęciu rok do roku. W kolejnych miesiącach spodziewamy się utrzymania dotychczasowej dynamiki sprzedaży – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi S.A.

Narastająco od stycznia do końca października tego roku, sprzedaż w Grupie Gino Rossi (bez przychodów ze sprzedaży komponentów) wyniosła 199,1 mln zł i była o 17 proc. wyższa w ujęciu rok do roku. Dobry wynik zanotowany został w sprzedaży detalicznej Gino Rossi, gdzie po dziesięciu miesiącach tego roku sprzedaż wzrosła o 24 proc. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.

Spółka zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie grupy znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 80 salonów firmowych w Polsce i za granicą. Natomiast sieć sprzedaży Simple Creative Products liczy obecnie ponad 54 salonów firmowych znajdujących się w najlepszych lokalizacjach, zarówno w kraju, jak i za granicą.

Sieć Gino Rossi została nominowana do nagrody SCF Footwear Retailer of the Year 2015. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.