Rośnie sieć sklepów Pretty Girl

Salon Pretty Girl w Galerii Słonecznej w Radomiu

Salon Pretty Girl w Galerii Słonecznej w Radomiu

Pretty Girl, sieć sklepów z odzieżą dla kobiet, powiększyła się o kilka nowych salonów sprzedaży. Jesienią tego roku spółka otworzyła 5 nowych butików.

We wrześniu tego roku spółka Pretty Girl SA oddała do użytku nowe salony w Galerii Warmińskiej w Olsztynie, Galerii Słonecznej w Radomiu oraz w Galerii Malta w Poznaniu. Z kolei w październiku spółka uruchomiła nowe sklepy w Ostrołęce –  w Galerii Bursztynowej oraz w Wodzisławiu Śląskim.

Spółka rozwija sieć m.in. za pomocą systemu franczyzowego. Lokale Pretty Girl mają od 70 do 120 mkw. powierzchni handlowej. Wielkość salonu uzależniona jest od potencjału handlowego danego miasta. Franczyzobiorcy chętni do współpracy powinni zapewnić powierzchnię w atrakcyjnej lokalizacji i mieć odpowiednie zaplecze finansowe, pozwalające na pokrycie kosztów przygotowania lokalu według wymogów sieci (remont lokalu, umeblowanie). W przypadku otwarcia sklepu Pretty Girl, koszty te wynoszą około 1 tys. zł/ mkw.

Aktualnie sieć Pretty Girl tworzy ponad 40 salonów zlokalizowanych w większości w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju. Najwięcej sklepów spółka ma w Warszawie i Krakowie, gdzie prowadzi po 3 salony.

Pretty Girl to marka z ugruntowaną pozycją na polskim rynku odzieżowym, która działa od ponad 10 lat. Marka proponuje bogaty asortyment odzieży damskiej począwszy od modeli biznesowych, poprzez stroje dzienne oraz linię wieczorową w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo w ofercie sklepów znajdują się akcesoria modowe (torebki, szale). Od 2009 roku produkty marki dostępne są również w sprzedaży online, na stronie www.sklep.prettygirl.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016