Triumph startuje z nowym konceptem salonów

Salon Triumph

Salon Triumph

Tailores, tak nazywa się nowy koncept sklepów marki Triumph. Pierwszy salon w nowej wersji ruszył w ostatnim czasie w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia.

Nowo otwarty jest pierwszym w Polsce salonem marki Triumph w koncepcie Tailores i jednym z trzech zaprojektowanych w Europie.

– Nowy koncept wyróżnia się położeniem mocnego akcentu na sztukę krawiectwa, dziedzictwo marki Triumph. Nawiązuje do historii gorseciarstwa. W Europie salony w tej wersji działają już w Moskwie i Berlinie. Powierzchnia salonu to 100 mkw. – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Marzena Kuśmirek z Triumph International Polska sp. z o.o.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet na razie nie wiadomo, w jakich miastach i centrach handlowych będzie wdrażany nowy koncept.

– Nie mamy takich planów na najbliższy czas. Będziemy testować nowy koncept, chcemy „nauczyć się” się z nim pracować – podkreśla Marzena Kuśmirek.

W nowo otwartym salonie będzie można znaleźć pełną kolekcję Jesień-Zima 2014 zaprezentowaną w nowym wystroju wnętrz. Dominuje w nim stylistyka vintage, drewniane meble, delikatne światło, dekoracje związane z krawiectwem – wielkie szpule krawieckie, nici, nożyce. Centralnym punktem sklepu jest strefa fit wall, gdzie znajdują się najbardziej innowacyjne fasony oraz te najbardziej popularne. Dopełnieniem całości jest intymna strefa przymierzalni.

Triumph International jest jednym z największych producentów bielizny na świecie. Firma jest obecna w ponad 120 krajach oferując swoje marki: Triumph, Sloggi, Valisere i Hom. Triumph na całym świecie współpracuje z 40 tys. klientami mutibrandowymi i sprzedaje swoje produkty w 2,1 tys. salonów oraz w kilku własnych sklepach internetowych. W Polsce sieć liczy około 130 sklepów monobrandowych. Średnia powierzchni sklepów Triumph to 70 mkw.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016