Carrefour ujawnia nową strategię działania w Polsce

Guillaume de Colonges, Carrefour

Guillaume de Colonges, Carrefour

Jak poinformowała firma Carrefour, strategia spółki na najbliższy czas ma na celu zmaksymalizowanie wartości posiadanych obiektów oraz zapewnienie klientom hipermarketów nowej przestrzeni zakupowej.

Pierwszym krokiem do realizacji tych planów jest oddanie do użytku CH Sonata Park w Sochaczewie, jednej z największych inwestycji handlowych w 2014 roku. Nowy retail park o powierzchni ponad 11 tys. mkw. oferuje mieszkańcom Sochaczewa przede wszystkim szeroki wybór marek odzieżowych oraz hipermarket sieci Carrefour.

Sonata Park Sochaczew to park handlowy oraz gruntownie przebudowany i zmodernizowany hipermarket Carrefour. Na powierzchni ponad 6 tys. mkw. nowej części obiektu, swoje sklepy otworzyły między innymi: H&M, grupa LPP (House, Cropp, Sinsay i Reserved), a także Carry, Empik, Smyk czy Drogeria Natura. Wiele z tych marek, dzięki nowej inwestycji Carrefour, zadebiutowało w liczącym ponad 35 tys. mieszkańców Sochaczewie.

– Carrefour inwestuje w rozwój posiadanych konceptów handlowych poprzez ich modernizację, rozbudowę oraz rekomercjalizację – mówi Ronan Martin, wiceprezes Zarządu Carrefour Polska ds. Ekspansji i Galerii Handlowych.

– Sonata Park to nowoczesny obiekt, w którym zaoferowaliśmy wiele nowych marek, różnorodną ofertę hipermarketu Carrefour oraz innowacyjne rozwiązania handlowe, przyczyniając się tym samym do rewitalizacji i znacznego podniesienia atrakcyjności miasta Sochaczewa – dodaje Ronan Martin.

Obok otwarcia Sonata Park w Sochaczewie, w bieżącym roku Carrefour otworzył również, m.in. nowy hipermarket w Pile, a w najbliższych tygodniach zakończy modernizację centrum handlowego w Olsztynie – mówi Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – W ten sposób, kontynuujemy realizację zapowiedzianej strategii rozwoju, której celem jest podniesienie wartości naszych aktywów oraz zaoferowanie klientom lepszych zakupów w hipermarketach oraz centrach handlowych Carrefour na terenie całego kraju – dodaje Guillaume de Colonges.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 220 tys. GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Reklama

Galeria Jurajska