Bricomarché wybiera centra handlowe Atrium

bricomarche

W dwóch centrach convenience – Atrium Świętochłowice i Atrium Tczew otwarto sklepy sieci Bricomarché.

Sklepy Bricomarché oferują szeroki asortyment artykułów budowlanych i dekoracyjnych. W ofercie dostępnych jest od 15 do 25 tys. produktów z działów majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.

Bricomarché w Atrium Świętochłowice zajmuje powierzchnię blisko 3,9 tys. mkw. Ponadto przy sklepie funkcjonuje przestrzeń zewnętrzna poświęcona asortymentowi ogrodowemu o powierzchni ponad 1,3 tys. mkw.

Wśród najemców Atrium Świętochłowice znajdują się również takie marki jak: Tesco, RTV Euro AGD, Apteka, Rossmann, Piekarnia, InMedio, Pralnia Vector oraz salon T-Mobile.

W Atrium Tczew sklep z artykułami budowlanymi i dekoracyjnymi zajmie ponad 2 tys. mkw. Tutaj również rośliny, meble oraz narzędzia do pielęgnacji ogrodu będzie można znaleźć w dedykowanym dziale zewnętrznym, który zajmie dodatkowych 1 tys. mkw. powierzchni.

Dodatkowo klienci Atrium Tczew mogą korzystać z oferty sklepów Piotr i Paweł, Media Expert, Wojas, Apteki oraz M Punkt.

W Polsce Atrium posiada 23 działające obiekty handlowe. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Atrium Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile, Atrium Plejada w Bytomiu, a teraz również Atrium Felicity w Lublinie. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 498 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi rozbudowę Atrium Copernicus w Toruniu.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016