Salon Wojas
Salon Wojas

Lifting marki niekoniecznie musi wiązać się z gruntownymi zmianami aranżacji. Czasem to detale decydują o znaczącej poprawie. Właśnie o nie zadbali specjaliści z Forbis Group przy realizacji dla marki Wojas.

Mimo przeprowadzenia audytów i dogłębnej analizy marki, z czasem wstępne założenia co do zakresu prac ewoluują i ulegają przemianie. Tak było w przypadku współpracy Forbis Group i Wojas – zamiast gruntownie przebudowywać salony, obie strony wypracowały consensus i postawiły na lifting w obrębie detali. Forbis Group stworzył więc nowy koncept z uwzględnieniem niewielkiej, ale istotnej korekty istniejącej już wersji architektonicznej salonów.

– Zarząd marki zdecydował, że nie chce odchodzić od istniejącego konceptu, dlatego zostaliśmy poproszeni o wersję bliską stylistycznie obecnemu projektowi, ale z naszymi ulepszeniami i smaczkami. Całą realizację udało się ukończyć w ciągu 11 dni – mówi Anna Sulima-Gillow, koordynatorka projektu.

Salon Wojas

Efektem tych zabiegów jest nowo powstały salon w Arkadii – jedna z najbardziej prestiżowych lokalizacji marki Wojas. Zaimplementowano tam nowe, dodatkowe elementy wyposażenia. Od zera zaprojektowane zostały też meble. Kolejnym detalem wymagającym dopracowania była identyfikacja wizualna marki – logotypy i podświetlane grafiki, które zostały wyróżnione.

– Nasza firma wykonała wszelkie prace budowlane, instalacyjne oraz koordynacyjne. Objęły one wymianę posadzki, postawienie nowych przedścianek, wykonanie sufitu, położenie nowej instalacji elektrycznej oraz wymianę całego oświetlenia – podsumowuje Anna Sulima-Gillow.

Wszystko razem złożyło się na wyraźny wzrost rozpoznawalności marki i nowy, świeży wygląd salonów, bez konieczności gruntownej przebudowy.

Salon Wojas