Cukiernia Sowa w CH Borek
Cukiernia Sowa w CH Borek

Urośnie sieć Cukierni Sowa. Jak zapowiada Michał Sowa, wspólnik spółki Cukiernia Sowa, nowe punkty powstaną w centrach i galeriach handlowych zarówno w formacie cukierni połączonych z kawiarnią bądź jako wyspy handlowe.

– W 2015 roku planujemy uruchomienie od 10 do 15 nowych cukierni. Interesują nas przede wszystkim lokalizacje w centrach i galeriach handlowych. Powinny to być lokalizacje parterowe zdecydowanie nie przy food courtach. W planach sieci jest otwarcie lokalu m.in. w CH Sukcesja w Łodzi i CH Zielone Arkady w Bydgoszczy. Rozważamy też nowo powstające centrum w Poznaniu – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Michał Sowa, wspólnik spółki Cukiernia Sowa.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy sieć Cukierni Sowa wzbogaciła się o kilka nowych placówek. Nowe cukiernie i kawiarnie pojawiły się m.in. w Sochaczewie w CH Sonata Park, w lubelskiej Galerii Orkana, we Wrocławiu w Arkadach Wrocławskich (piąty lokal sieci w mieście), w Białymstoku w CH Auchan, w Łodzi w CH Solaris Park (szósty lokal w mieście), w Toruniu w CH Bielawy, a także w Gdańsku w PH Matarnia.

– Istniejące obiekty handlowe spełniają nasze oczekiwania, jednak rynek jest coraz bardziej nasycony i mniejszym ryzykiem obarczone jest otwieranie cukierni w istniejących centrach handlowych – podkreśla Michał Sowa.

Obecnie sieć liczy 151 punktów. Średnia powierzchnia lokali dla Cukierni Sowa to 80-90 mkw. Sklepy własne są finansowane ze środków własnych, a sklepy franczyzowe ze środków partnerów handlowych spółki.