Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas Polska

Jak ustaliła redakcja Retailnet, jeszcze w tym roku nastąpi otwarcie zmodernizowanej perfumerii Douglas w warszawskim centrum handlowym.

– W perfumeriach o największym potencjale planujemy wprowadzenie rozwiązań typu House of Beauty. Pod koniec listopada w takim koncepcie otwarta będzie nasza perfumeria w Centrum Handlowym Wola Park. Znajdzie się w niej na przykład MAC w systemie Shop in Shop –mówi w rozmowie z Retailnet Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska i dyrektor regionalny na Polskę, Czechy, Litwę i Łotwę.

Douglas posiada obecnie 113 sklepów zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych i przy prestiżowych ulicach.

– To oznacza że Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. W 2014 roku otworzyliśmy łącznie 6 nowych perfumerii w: Elblągu (CH Ogrody), Lublinie (CH Atrium Felicity), Siedlcach (Galeria S), Kaliszu (Galeria Amber), Olsztynie (Galeria Warmińska) i Nowym Sączu (Galeria Trzy Korony). Udało nam się również zmienić lokalizację w Blue City w Warszawie, a przy okazji odświeżyć wizerunek sklepu zgodnie z naszym najnowszym designem. Szczególne miejsce w portfelu sieci nadal zajmuje nasz flagowy sklep i jednocześnie największa perfumeria w Polsce, o powierzchni 1200 mkw. – Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii. W tym roku pojawiły się w nim nowe marki m.in. Laura Mercier, Douglas Naturals, Home Spa czy Red Carpet, jak również dodatkowe usługi – dodaje.

Firma zadowolona jest także z wyników sklepu internetowego, który zyskał ogromną popularność wśród klientów.

– Znakomicie rozwija się też nasz sklep internetowy. Ta pierwsza w pełni autoryzowana perfumeria w Polsce cieszy się zaufaniem Polaków nie tylko ze względu na wiarygodność produktów, ale przede wszystkim szerokość oferty. Sklep posiada ponad 200 marek i prawie 20 tys. produktów. Zamówione kosmetyki klient otrzymuje już następnego dnia. Douglas online posiada również wersję mobilną, działającą w systemie Android i IOS. W ramach strategii wielokanałowości w ubiegłym roku udało nam się wprowadzić dodatkowe usługi dla osób korzystających z obu kanałów sprzedaży. Na stronie www.douglas.pl przez 24 godziny na dobę można sprawdzić dostępność produktów we wszystkich perfumeriach Douglas. Również w intrenecie nie rezygnujemy z naszych usług, za które tak bardzo cenią nas Polacy, np. z bezpłatnego pakowania na prezent i dołączania próbek do zakupów – twierdzi Agnieszka Mosurek-Zava.

Marka Douglas nominowana jest w kategorii SCF Perfume Cosmetics Retailer of the Year 2015. Więcej informacji o zimowej edycji SCF 2015 można znaleźć TUTAJ.