Atrium Promenada
Atrium Promenada

Atrium Promenada w Warszawie rozszerza ofertę w branży obuwie i galanteria skórzana. 20 listopada br. do grona najemców centrum dołączy marka Kazar. Nowy salon zlokalizowany będzie na parterze centrum i zajmie powierzchnię 217 metrów kwadratowych.

W Polsce firma Kazar buduje swoją strategię ekspansji poprzez otwieranie nowych salonów w najbardziej prestiżowych centrach handlowych. Obecnie w ramach sieci Kazar funkcjonuje ponad 50 salonów firmowych zlokalizowanych w największych miastach Polski, w tym sześć salonów outletowych oraz nowo otwarty sklep online. Docelowo spółka planuje mieć 70-80 salonów w Polsce. Kazar oferuje kolekcje butów, torebek i pasków zarówno dla kobiet i mężczyzn.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: przychodnia CM Enel-Med, delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport, fitness klub Jatomi Pure i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Camaieu, Boardriders. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,7 tys. miejsc parkingowych.