Salon Neonet
Salon Neonet

Spółka Neonet, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży detalicznej i hurtowej, realizuje zapowiedziany plan ekspansji. Tylko w tym roku sieć powiększyła się o 10 -12 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej.

Przez ostatnie lata sieć Neonet konsekwentnie wzmacniała swoją pozycję w segmencie sprzedaży sprzętu RTV AGD i IT, koncentrując się głównie na rozwoju i ekspansji na lokalnych rynkach w miastach liczących poniżej 200 tysięcy mieszkańców. Obecnie Neonet posiada sklepy w ponad 270 miastach w całej Polsce. Część z nich zlokalizowana jest w centrach i galeriach handlowych. Jak ustaliła redakcja Retailnet, spółka nie prowadzi statystyk dotyczących procentu powierzchni w centrach handlowych, ale ich udział, jak podkreśla zarząd spółki, z każdym rokiem jest większy.

– W tym roku sieci Neonet przybyło około 10-12 tys. mkw. powierzchni handlowej netto. W ostatnim półroczu wykonaliśmy około 40 realizacji, w tym otwarcia, remonty i relokacje. Do końca roku planujemy jeszcze kilkanaście otwarć w listopadzie i grudniu. W przyszłym roku planujemy konsekwentnie realizować strategię zrównoważonego rozwoju, co przełoży się na kilkadziesiąt nowych otwarć. Planując rozwój sieci sprzedaży reagujemy na zmieniające się warunki rynkowe i dostosowujemy asortyment oraz wygląd sklepów do oczekiwań klientów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Bartosz Piotrowski, dyrektor Działu Rozwoju Neonet SA.

Spółka Neonet SA istnieje na rynku od ponad 10 lat. W swojej ofercie posiada produkty z branży RTV/AGD czy IT. Obecnie posiada sklepy w ponad 270 miastach w całej Polsce i prowadzi sklep internetowy neonet.pl