Guess jeszcze w tym roku z nowymi salonami

Kampania Guess

Kampania Guess

Firma Guess Poland planuje do końca roku kolejne otwarcia nowych salonów w naszym kraju.

Już w listopadzie nastąpi otwarcie kolejnego, trzeciego w Polsce sklepu ekskluzywnej linii Marciano Guess, tym razem w Domu Mody Klif w Gdyni. Zostanie on otwarty w ramach współpracy z partnerem franczyzowym i zajmie powierzchnie 120 mkw.

Do portfolio sklepów dołączy również kolejny salon linii Guess Jeans. Znajdzie się on w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu i będzie zarządzany bezpośrednio przez Guess Poland.

– Nowy regularny salon Guess Jeans rozpocznie działalność na przełomie listopada i grudnia bieżącego roku w CH Magnolia Park i zajmie powierzchnię 189 mkw. – mówi dla Retailnet Waldemar Madajczyk, General Manager Central Eastern Europe Guess.

Ponadto firma ustala już strategię otwarć nowych salonów, które rozpoczną działalność w pierwszych miesiącach przyszłego roku.

– Na te chwilę możemy zdradzić, że planowane są dodatkowe dwa otwarcia na początku 2015 roku. Nowe salony z dużym prawdopodobieństwem znajdą się w Krakowie i Szczecinie. W tym celu nawiązaliśmy współpracę w nowym partnerem, który w ramach strategii będzie równolegle do sklepów własnych rozwijał sieć sklepów franczyzowych – dodaje Waldemar Madajczyk.

Jak już informowaliśmy firma Guess Poland latem otworzyła swój najnowszy sklep outletowy linii Guess Jeans w Gdańsku. Sklep znalazł się w centrum Fashion House i zajął powierzchnię 230 mkw.

Sierpniowe otwarcie salonu regularnego Guess Jeans w CH Arkadia było też ostatnim elementem rozwoju sieci sklepów marki w Warszawie w tym roku.

Obecnie firma posiada 7 salonów w stolicy. Sklepy Guess Jeans znajdują się w CH Arkadia, Galerii Mokotów, CH Złote Tarasy i Domu Mody Klif w Warszawie. Ponadto w tym samym obiekcie znajduje się sklep Marciano Guess. Dwa sklepy outletowe mieszczą się w Annopolu i Piasecznie.

Na koniec 2014 roku brand będzie posiadał 21 sklepów w Polsce: 7 w Warszawie, 4 w Trójmieście, 3 we Wrocławiu, 2 w Łodzi, 2 w Poznaniu oraz po jednym na Śląsku, w Kielcach i w Rzeszowie.

Firma Guess Inc. posiada obecnie ok. 1500 salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo marki można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym. Za rozwój salonów w Polsce będzie odpowiadać firma Guess Poland sp. z o.o.

Marka Guess nominowana jest w kategorii SCF Luxury Retailer of the Year 2015. Więcej informacji o zimowej edycji Shopping Center Forum 2015 można znaleźć TUTAJ.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016