Salon flagowej sieci LPP - Reserved
Salon flagowej sieci LPP - Reserved

Firma LPP przygotowuje się do wprowadzenia na rynek nowej marki. Tym razem produkty brandu mają być pozycjonowane w klasie premium. Pierwsze sklepy nowej sieci mają zostać uruchomione na wiosnę 2016 roku. Obecnie nie wiadomo w jakich miastach nastąpią pierwsze otwarcia. Jak ustaliliśmy marka, której nazwa jest jeszcze nieznana, będzie oferowała odzież i dodatki zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Firma planuje rozwój sieci salonów w oparciu o lokalizacje w centrach handlowych.

– Charakterystycznym elementem naszego rynku jest duże znaczenie centrów handlowych, a pierwsze działania odbędą się w oparciu o Polskę. Właśnie w tych obiektach będziemy obecni. Nie oznacza to jednak, że lokalizowanie sklepów przy ulicach jest niemożliwe. Może tak się zdarzyć, szczególnie w tych krajach, w których sprzedaż przy ulicach handlowych ma istotne znaczenie – mówi w rozmowie z Retailnet Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP.

Firma planuje więc już ekspansję brandu nie tylko w Polsce, ale także poza granicami naszego kraju.

– Kilkadziesiąt pierwszych salonów otworzymy w Polsce. Na chwilę obecną trudno deklarować czy po roku, czy po dwóch, ale oczywiście sklepy nowej marki trafią też na rynki innych krajów – dodaje Dariusz Pachla.

Spółka LPP zarządza obecnie 5 markami odzieżowymi – flagowym Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Ostatnią marką wprowadzoną przez spółkę jest Sinsay, która pojawiła się w 2013 roku, a jej oferta skierowana jest do nastoletnich dziewcząt. LPP posiada sieć niemal 1500 salonów i tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób.

Marki spółki LPP nominowane są do kilku nagród SCF Retailer’s Award 2015 w kategoriach: Young Fashion Retailer of the Year, Best Expansion Retailer of the Year i Fashion Retailer of the Year. Do nagrody The Best Manager of the Year nominowany jest także Jacek Szołoch odpowiadający za rozwój salonów LPP. Więcej informacji na temat SCF 2015 znajduje się TUTAJ.