Pako Lorente decyduje się na Nowy Rynek

Jarosław Lipiński, Dyrektor Działu Najmu i Rozwoju, TK Development i Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente na stoisku TK Development podczas targów nieruchomości MAPIC

Jarosław Lipiński, Dyrektor Działu Najmu i Rozwoju, TK Development i Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente na stoisku TK Development (MAPIC)

Ofertę modową Nowego Rynku w Jeleniej Górze wzbogaci Pako Lorente, prężnie rozwijający się brand nowoczesnej mody męskiej, który w zaledwie kilka lat zyskał renomę i zaufanie klientów.

– Podczas międzynarodowych targów nieruchomości MAPIC ustaliliśmy warunki najmu – mówi Jarosław Lipiński, Dyrektor Działu Najmu i Rozwoju, TK Development. – Pako Lorente to kolejny sklep modowy na mapie najemców naszej inwestycji. Sklep otworzy się na powierzchni 100 mkw. i będzie zlokalizowany na I piętrze – dodał Jarosław Lipiński.

– Strategia rozwoju sieci Pako Lorente opiera się na wyborze najciekawszych i najbardziej perspektywistycznych obiektach handlowych. Zdecydowanie należy do nich CH Nowy Rynek w Jeleniej Górze, stąd decyzja o podjęciu współpracy i otwarciu salonu – mówi redakcji Retailnet Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente.

Obecnie w Polsce funkcjonuje 28 sklepów Pako Lorente, do końca roku otwiera się 7 kolejnych, a przyszły rok to 25 nowych lokalizacji w kraju i za granicą. Spółka otwiera sklepy o powierzchni od 100 do 180 mkw. w galeriach. Kilkukrotnie nagradzany brand i obecny na licznych pokazach mody został okrzyknięty Luksusową Marką Roku 2013, Hitem Roku Gentlemana 2012, zdobył też statuetkę Enda w 2013 roku. Za rok jego oferta będzie dostępna w jeleniogórskim CH Nowy Rynek.

Stoisko TK Development na targach nieruchomości MAPIC

Stoisko TK Development na targach nieruchomości MAPIC

Nowy Rynek powstaje w sercu Jeleniej Góry, a jego integralną częścią będzie dworzec PKS. Na 2 poziomach powierzchni handlowej może powstać 115 sklepów i punktów usługowych. Łączna powierzchnia Nowego Rynku wyniesie 56 tys. mkw., z czego 24 tys. mkw. to powierzchnia najmu. Do dyspozycji klientów będzie około 800 miejsc parkingowych. Obiekt jest budowany zgodnie z zasadami budynku „zielonego”, posiadać będzie odpowiedni certyfikat BREEAM.
W gronie najemców CH Nowy Rynek znalazły się już między innymi takie marki, jak: Intermarche, Bershka, Stradivarius, Reserved, Cropp Town, Mohito, SinSay, House, H&M, CCC, Deichmann, Rossmann oraz sklep elektroniczny Media Expert.

Nowy Rynek to inwestycja realizowana wspólnie przez dewelopera TK Development i fundusz inwestycyjny Heitman. Wartość inwestycji to 55 mln euro. Wykonawcą robót budowlanych jest Erbud SA.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016