Douglas zdradza wstępną strategię na 2015

Salon Douglas

Salon Douglas

Jak ustaliła redakcja Retailnet firma Douglas planuje dalszy rozwój sieci salonów na naszym rynku. Firma wciąż chce rozwijać się w oparciu o lokalizacje w centrach handlowych. Niektóre perfumerie zostaną też przebudowane według nowoczesnego konceptu.

– W 2015 roku planujemy otworzyć kilka kolejnych perfumerii i przebudować zgodnie z najnowszymi trendami kilka istniejących sklepów. W perfumeriach o największym potencjale planujemy wprowadzenie rozwiązań typu House of Beauty. Już pod koniec listopada w takim koncepcie otwarta będzie nasza perfumeria w Wola Park. Znajdzie się w niej np. marka MAC w systemie Shop in Shop – mówi w rozmowie z Retailnet Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska i dyrektor regionalny na Polskę, Czechy, Litwę i Łotwę.

– Naszą strategią jest tworzenie najlepszych doświadczeń zakupowych tzw. Customer experience, gdyż to właśnie pociąga Polaków najbardziej. Dlatego w 2015 roku konsekwentnie rozwijać będziemy nasz 5 gwiazdkowy serwis i powiększać portfolio najciekawszych marek. Obok bogatej oferty kosmetycznej, Douglas umożliwia skorzystanie z usług takich jak manicure i makijaż, czy indywidualne konsultacje pielęgnacyjne. Wprowadzamy też innowacyjne rozwiązania, np. Douglas Color Expert. Dzięki specjalnemu urządzeniu i cyfrowej analizie kolorystycznej skóry dobieramy idealny podkład dopasowany do rodzaju i odcienia skóry – dodaje.

Douglas posiada obecnie 113 sklepów zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych i przy prestiżowych ulicach.

– W 2014 roku otworzyliśmy łącznie 6 nowych perfumerii w: Elblągu (CH Ogrody), Lublinie (CH Atrium Felicity), Siedlcach (Galeria S), Kaliszu (Galeria Amber), Olsztynie (Galeria Warmińska) i Nowym Sączu (Galeria Trzy Korony). Udało nam się również zmienić lokalizację w Blue City w Warszawie, a przy okazji odświeżyć wizerunek sklepu zgodnie z naszym najnowszym designem – twierdzi prezes Douglas Polska.

Marka Douglas nominowana jest w kategorii SCF Perfume Cosmetics Retailer of the Year 2015. Więcej informacji o zimowej edycji SCF 2015 można znaleźć TUTAJ.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016